Gjest Hemmeliganonym Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Noen som har vært borti det samme? Demperne har ikke gått, men skraper skikkelig når vi kjører over dumpler :-\
Babykilo Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Da er de mest sannsynlig slitt og klare for utskifting. Dette er en slite-del. Gratulerer!
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Burde vi få det på garantien? Vi kjøpte bilen for to uker siden
Babykilo Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Ikke hvis dere kjøpte brukt og privat. Regelen er solgt som den er. Det er noe annet hvis det var av en forhandler, da er det noe garanti i bildet.
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Kjøpte av forhandler med 3 mnd. Garanti
røderoser Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Det er nok demperene som er slitte. Jeg anbefaler deg å gå til forhandleren og be de skifte de ganske kjapt. Jeg skiftet ikke demperene tidlig nok med min bil, og der ble jeg stående fast i en by mange timer hjemmefra med en bil som ikke kunne kjørest. Måtte skifte begge demperene bak, + hjul og felger fordi demperen hadde gått gjennom hjulet og ødlagt allt. Dette skal gå på garantien. Anbefaler deg også å ta en NAF Garantiutløpstest før garantien går ut, du kan spare MANGE kroner dersom det er noe som må fiksest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå