moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Marengs, pisket krem og bær/frukt oppå. Vi bruker jordbær, bringebær, fersken i lake osv.
bettisen Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Har oppskrift på en "ostekake" som lages på 10 minutter (trenger ikke kjøles ned/stivne.. 15 digestive kjeks + 125 gr smør/margarin (smeltes, blandes og trykkes til bunn) 1 pk kremfløte 1 pk philadelphia naturell (liten) 1 pk rømme 200 gr melis Kremfløten vispes til krem med melisen, bland i rømme og philadelphia.. Ha oppå kremen på kjeksbunnen. På toppen kan du bruke det du ønsker - jeg synes det er veldig godt med bjørnebær.. evnt en skogsbærblanding.. Bringebær.. Kjempegod og RASK kake
TøffiTrynet☠ Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Ferdiglaget bløtkakebunn dynkes godt med juice, saft eller melk. Ha krem, vaniljekrem, banan og syltetøy inni. Pyntes med krem og frukt eller bær etter ønske. Selv liker jeg godt fruktcoctail eller jordbær og sjokolade. Kiwi og hermetiske mandariner ser også fint ut.
Gjest peacock Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Altså, jeg fikk laget en fantastisk moussekake her om dagen. Den var ikke så veldig enkel, men lages dagen før. Var en mørk sjokoladebunn med litt sjokoladekrem, skogsbærmousse og skogsbærgele. Si ifra hvis det kunne være noe, da skal jeg legge ut oppskriften :-)
Iselilja Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Paibunn, kesam med vanilje og massevis av frukt. Blir ikke enklere, og som bonus er det forholdsvis sunt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå