Gå til innhold

Hvor mye penger til 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn en på 8 og en på 6år. Hvor mye penger trenger jeg til 17.mai, sånn ca? Tenker på is, pølse og brus delen på skola. Står i programmet at det er gratis is til ungene, men vil tippe at det er en til hver? Er det normalt kake og pølsesalg når det er sammenkomst på skoler?

Er første 17. maien våres i Norge, så jeg er litt blank...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna har fått 100kr hver av farmor og farfar (4 1/2 og 7 år) og det holder til mat, godteri og is. Vi betaler aktiviteter. Det blir frokost, lunsj og middag og is og godteri utenom så det skal holde :)

Skrevet

Her er det gratis boller og brus til skolebarna. Alle leker og aktiviteter er gratis. Det eneste vi betaler for er mat og drikke til de voksne og eventuelt mer is og kaker til ungene. 200,- for hele familien hollder i massevis.

Som regel kjøper vi noen lodd av musikkorpset også, men deter jo helt frivillig.

Skrevet

Det varierer veldig hvordan opplegget er der dere skal. Jeg husker jeg brukte minst 100 kr på lodd når jeg var liten, men nesten ingenting på spiselige ting.

Skrevet

Det varierer nok veldig fra sted til sted ja!

Her får man ikke noe gratis gitt ;)

Vet ikke nøyaktig hvor mye penger vi bruker, men blir jo litt..

Kjøper jo gjerne pølser, noe å drikke, en is og kanskje et kakestykke.. Og det viktigste for barna- ballonger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...