Gå til innhold

Har du en hobby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i såfall, hva da?

Og ca hvor mye tid bruker du på hobbyen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått baking som hobby, som veldig mange andre... :) Jeg baker ikke hver dag, men blir kanskje noen timer en gang i uken. Prøver ut nye oppskrifter, og deler ut til venninner og kollegaer. Elsker å lage pynt i sukkerpasta, er nok det jeg syns er aller kjekkest :) Syns det er gøy å eksperimentere med smaker og konsistenser, liker å lage min egen vri på oppskriftene. I kveld skal jeg faktisk prøve å lage en bamse av sukkerpasta :)

Skrevet

Matlaging og trening. Bruker vel i snitt en drøy time på hver hver dag, men noen ganger blir det såklart mye mer.

Skrevet

Jeg bruker altfor mye til på dib!

Men ellers er jeg en lesehest, har alltid minst en bok jeg leser, gjerne to på en gang. Leser i snitt to bøker i uken tenker jeg. Bruker en del tid, jeg leser riktignok ganske fort, men jeg leser hver dag. Som regel leser jeg istedenfor å se på tv etter at barna er i seng om kvelden.

Skrevet

Jakt, skytetrening gjennomsnittelig 2 ganger i uken.

Skrevet

Skyting, og kaffedrikking med venninner :) skyting er alt fra 2 ganger i mnd til 2 ganger i uka, alt ettersom det passer.. :)

Skrevet

Tegning er vel den hobbyen som jeg har lengst, men får ikke tid lenger. Så er lenge siden jeg har satt meg ned med det.

Men jeg har fått meg ny hobby, har nemlig fått meg drivhus så der prøver jeg meg på mye forskjellig. Gubben er litt lei av planter innendørs, men har fått de fleste ut nå heldigvis siden det ikke er så kaldt om natta nå. Prøvd meg på litt i fjor og fikk litt til. Det som gjorde det ekstra gøy var at ungene syns det var kjempe gøy også, spesielt når de kunne gå rundt i hagen og spise masse forskjellige ting. Fant nye ting de likte også. Nå har minsta fått egen lekekrok i drivhuset for hun syns det er så gøy å være der sammen med meg. Noen kjappe spill og tegneserier er det der også, så jeg er ikke alene der ute. Det har vel igrunn blitt hele familiens hobby, for gubben syns det er litt gøy han også selv om han påstår han ikke liker slikt. Men han er ute hver dag og sjekker og styrer (det er så gøy å se det vokser)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...