Gå til innhold

Nødvendig med pensko til 17mai til 18mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bare være inne og hun skal ha bunad på seg. Kan vi ikke bare bruke tøflene???

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jo, helt klart! Hun kan bruke tøflene sine. :-)

Skrevet

klart dere kan:-) med mindre de er sjokkrosa og glinsende.. (synes jeg da)

Skrevet

Har alltid kjøpt sommerens sandaler til 17.mai jeg, så jentene mine har gått i hvite eller sorte sandaler den dagen.

Sandaler som er fine til kjole trenger jenter hver sommer, og da er det greit å handle de før 17.mai :)

Noen andre pensko enn det trenger ikke jentene før de blir ganske så store.

Skrevet

Vi arvet et par rosa sandaler, ser litt brukt ut og passer ikke heelt til bunaden vi fikk låne.

Da går det vel greit med sølvtøfler??

Viss ikke får vi kjøpe noen enkle :)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Pensko trenger hun ikke.Selv synes jeg sjelden at pensko er særlig godt å gå med.

I år blir det nok støvler eller joggesko i toget,det kommer an på været.Jeg vet det ikke er så fint,men praktisk kommer først med et barn med balanseproblemer.

Skrevet

Hvordan kan dere bare være inne på 17. mai lurer jeg på da??

Går dere ikke i (evt ser på) barnetoget?

Også er jeg så sær at jeg synes at selv små mennesker skal pynte seg på 17. mai. Tøfler og bunad...? Tror ikke det...

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg syntes tøfler inne på en slik dag er greit.

Men tenker det er vanlig å kjøpe sandaler ca på denne tiden som skal brukes utover sommeren. Jeg kjøpte et par hvite enkle søte sandaler i sted og de tenker jeg å bruke på 17 mai. Skulle jo ha sandaler uansett like greit å kjøpe de til 17 =)

Skrevet

Trenger vel ikke sko inne. Mini skal såklart få gå i sokkelessen inne, selv om han har på penklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...