Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Skal bare være inne og hun skal ha bunad på seg. Kan vi ikke bare bruke tøflene???
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Jo, helt klart! Hun kan bruke tøflene sine. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 klart dere kan:-) med mindre de er sjokkrosa og glinsende.. (synes jeg da)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Har alltid kjøpt sommerens sandaler til 17.mai jeg, så jentene mine har gått i hvite eller sorte sandaler den dagen. Sandaler som er fine til kjole trenger jenter hver sommer, og da er det greit å handle de før 17.mai Noen andre pensko enn det trenger ikke jentene før de blir ganske så store.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Vi arvet et par rosa sandaler, ser litt brukt ut og passer ikke heelt til bunaden vi fikk låne. Da går det vel greit med sølvtøfler?? Viss ikke får vi kjøpe noen enkle
Gjest vinterbrud Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Pensko trenger hun ikke.Selv synes jeg sjelden at pensko er særlig godt å gå med. I år blir det nok støvler eller joggesko i toget,det kommer an på været.Jeg vet det ikke er så fint,men praktisk kommer først med et barn med balanseproblemer.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Hvordan kan dere bare være inne på 17. mai lurer jeg på da?? Går dere ikke i (evt ser på) barnetoget? Også er jeg så sær at jeg synes at selv små mennesker skal pynte seg på 17. mai. Tøfler og bunad...? Tror ikke det...
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Jeg syntes tøfler inne på en slik dag er greit. Men tenker det er vanlig å kjøpe sandaler ca på denne tiden som skal brukes utover sommeren. Jeg kjøpte et par hvite enkle søte sandaler i sted og de tenker jeg å bruke på 17 mai. Skulle jo ha sandaler uansett like greit å kjøpe de til 17 =)
Rose04 Skrevet 14. mai 2012 #9 Skrevet 14. mai 2012 Trenger vel ikke sko inne. Mini skal såklart få gå i sokkelessen inne, selv om han har på penklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå