Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er førstegangsgravid og er nå i uke 20. For to uker siden fikk jeg bekkenløsning, noe som har forandret alt for meg. Jeg er ei svært aktiv jente som trener så og si hver dag, har en aktiv jobb og en hund som elsker turer! Plutselig er alt snudd opp ned, jeg er sykemeldt, klarer ikke gå mange meterene før jeg må sette meg. Hitill har det gått fint å sykle, men nå er det vondt også. Har nettop begynt m akkupunktur, håper det vil hjelpe! Noen erfaringer med det?

Ettersom livet er blitt helt anderledes for meg, ligger stort sett rett ut med smerter, har jeg også fått tilbakefall på spiseforstyrrelsen min. Jeg orker nesten ikke mat og noterer ned alt jeg spiser og drikker, for å ha kontoll. (Gjennomsnitt 13-1400 kcal.) Like vel eser jeg ut, hofter, rompe og lår! Jeg misliker sterkt selvbildet mitt og bruker dagene stort sett til å gråte.

Er det noen som har noe som de selv syns hjelper? Jeg er helt desperat!! Det er så lenge igjen, skulle så gjerne hørt andre erfaringer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill time hos kiropraktor. Min bekkenløsning ble nesten borte! Men finn en god kiropraktor som vet hva h*n gjør. Kan anbefale Bekken & barn hvis du bor i Oslo-området.

Skrevet

Hvis du er 20 uker på vei så må du nok bare venne deg til at du kommer til å ese videre utover! Tenk heller positivt på hva som skjer i magen din og nyt den! Jeg hadde bekkenløsning fra ca uke 18 i første svangerskap og fikk ikke vært særlig aktiv, men etter fødsel så ordnet det seg selv og jeg kunne gå på tur og nyte livet.

VIl nok anbefale deg å snakke med jordmor evt lege om dette så det ikke går over mot en depresjon som følger deg resten av svangerskapet og i tiden etter fødselen.

Håper det ordner seg for deg og at du får god hjelp med bekkenet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...