Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Hadde du vært interessert i å selge dine brukte barneklær selv mot en sum (feks 300 kr), hvis noen organiserte et marked der du kunne stå og selge til priser du bestemmer selv? Vurderer nemlig å organisere et klesmarked, slik at de som vil kan komme og selge klærne sine, og hvem som helst kan komme å kjøpe. er det noe interesse for dette? Både iforhold til Evt selgere og kjøpere av bruktklær? Vil gjerne ha mange svar
Gjest sug lut Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Veldig god ide, men tror du må prise det lavere, siden det ikke er gitt at man får noe overskudd om det koster såpass å delta. Hvis det kosta en hundrings for å ha en stand (et bord) kunne det nok vært interessant da jeg hadde småbarn. Har vært på sånne markeder, men der har de gjort det mer avanser med en tredjedel av prisen til arrangør, resten til selger. Da må du gidde å regne endel og selv organisere alt sammen.
Gjest Siklerotte Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Nei, aldri i livet, men jeg er for lat til å selge ting uansett. Jeg kunne derimot ha gått på markedet.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Nope.. Gir dem heller bort! Kunne også ha gått på markedet og handlet:)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Nei, jeg tar vare på det som betyr noe for meg/barnet og gir resten til Varme små hjerter. Kunne gått dit å tittet for å kjøpe da:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Nei! Det har jeg ikke tid til. Det er altfor lite å tjene på det. Dessuten synes jeg det er hyggelig å gi klær og utstyr til asylmottaket i kommunen.
Tabitha Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Grunnen til at mange legger ut klærne sine på Finn, er vel at de ikke gidder å stå på stand... Men kanskje du kunne finne noen andre selgere som kunne stå på standen? Det ville vært vanskelig å holde greie på hvem som skulle ha hvilke penger etterpå, og å få disse pengene ut igjen til eierne...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Takk for svar. Flere? Kunne det vært mer aktuelt å selge alle klærne i en stor pott til en arragør? Og er det interesse for å gå pået slikt marked som kanskje ble holdt en gang i Mnd feks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå