MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Altså... Mtp slanking.. Jeg har 20 kg som skal bort. Trener ca annenhver dag. Jeg går først 45 min med rask gange/løping på elipsemaskin, deretter ca 20 min med styrke og til slutt 5 min uttøyning. Høres dette greit ut eller burde jeg gjøre noe annerledes for å få mest mulig ut av det? Og når d gjelder spising... Skal man trene pÅ tom mage, eller åssen er "reglene" der? Og er d noe spes man bør spise før/etter trening? Evnt andre tips dere har for å få mest mulig ut av treningen?
L-8 Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Kort ned på oppvarmingstiden, øk tempo. Og sørg for at du trener tung og effektiv styrke, et godt program vil ligge på ihvertfall 45 min. Fokus på store muskelgrupper for å øke hvileforbrenning. Spis 2-3 t før trening, trenger du ekstra energi tar du et eple før du trener. Påfyll av protein etter. Sørg for å få i deg ca 2 g protein pr kilo ideell kroppsvekt pr dag, og suppler med det som er tillatt i din diett i tillegg til dette, men sørg for å ha et godt kcalunderskudd. Bruk gjerne diett.no for logging av inntak.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 en kombinasjon av kondisjonstrening og styrke er bra, men synes du bruker liten tid på styrketreningen. Jeg ville ha trent annenhver gang. Uttøying er ikke nødvendig. Ikke tren på tom mage, men stappmett er heller ikke godt. Etter en hard økt med styrketrening "trener" musklene dine i opptil 24 t etterpå. Etter en vanslig økt med kondisjon er forbrenningen din høyere i en halv time,,,
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Jeg gikk ned 27 kg (fra 80 til 53) kun ved å spise mindre og bevege meg mer. Trente ikke, men gikk lang tur noen dager i uka og sørget for at jeg hver dag bevegde meg minst 30 min sammenhengende og at jeg holdt meg på ca 1600 kcal per dag. Det tok ett år å gå ned på denne måten, men det sies jo at det er sunnest når det tar tid...=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå