januarbaby + novemberspire Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Blir 22 mnd mellom mine to, og har behov for søskenvogn, men vil tro den ikke kommer til å bli så mye brukt. Lurer derfor på om noen av de litt billigere vognene er bra?
4blir5 Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Phil and teds er genial da den kan brukes både som enkel og singelvogn. Den er smal og kommer til overalt, og den blir liten sammenlagt. Utrolig praktisk vogn som vi har vært superfornlyd med! Har også 22 mnd mellom to eldste mine!
Trio? Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Vi har den vognen i Explorer-utgave. Veldig fornøyd m Phil&Ted. Våre to er det 20 mellom, så søskenvogn har vært topp å ha
Trio? Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Vi kjøpte den her: www.kopbarnvagn.se og fornøyd med pris og levering
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Vi kjøpte carena double swing nå. Var kampanje til 2999,- Ble overraskende fornøyd over hvor God den var å styre og lett var den også. Ikke sv de bredeste vognene så tar ikke allverdens plass! Var i utganspunktet veldig skeptisk til det merket. Men denne vogna likte jeg og for en vogn som ikke blir så mye brukt synes jeg det var en fin pris på den
kaklemor Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 På babyshop.no er det en tvillingvogn til 2300,- som jeg skal ha :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå