Sydamen Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg er plutselig hjemme på dagtid nå og har begynt å følge med på Unge Mødre på Fem. Makan til til brødhuer, kanskje jeg synes det fordi jeg er ti år eldre, litt hormonell eller at programmet er klippet slik. Men jeg synes noen av de jentene er helt på bærtur. Jeg har noen venninner som ble mødre tidlig, men de har stått opp ned og vært selvstendige fra dag 1. Ingen som tvinger meg til å se programmet, men jeg synes de kanskje skulle vært beskyttet for seg selv.....
englespire Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 hehe... jeg er trofast "tilhenger" av unge mødre, rett og slett for at det må være det beste eksempelet på hvordan man ikke ønsker å bli/gjøre ting når man får barn selv...!
anonym91 Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 er selv ung mor og føler di i serien ødlegger for oss andre.. håper ingen ser på meg slik.. og er en på ingen måte sånn som di heller hadde aldri vist meg selv sån på tv.. noe eg så teit at eg ler meg i hel.. fulgte med på det før, men nå ser eg bare en episode tilfeldig av og til. mye rart men hadde eg meldt meg på hadde ikkje serien vert morsom nåk for tv uansett kun en vanlig mamma med hus bil mann jobb osv
anonym91 Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 er selv ung mor og føler di i serien ødlegger for oss andre.. håper ingen ser på meg slik.. og er en på ingen måte sånn som di heller hadde aldri vist meg selv sån på tv.. noe eg så teit at eg ler meg i hel.. fulgte med på det før, men nå ser eg bare en episode tilfeldig av og til. mye rart men hadde eg meldt meg på hadde ikkje serien vert morsom nåk for tv uansett kun en vanlig mamma med hus bil mann jobb osv
Dundra Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 synes ikke den norske versjonen av "unge mødre" er så ille jeg, det er mange flinke og fornuftige mødre der den danske versjonen derimot, der er det litt verre tilfeller..
mortil2_92 Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Er mye med hvordan ting blir klippet. Jeg kjenner ei som var med i en tidligere sesong, og hun er ikke som det vises i serien i det hele tatt. Hun er en superflink mor, og har så nydelige barn, som er superlykklige. Så man skal ta det med en klype salt, det man ser og hører der. Syns ikke man skal dømme dem utifra hvordan ting blir klippet til i en serie
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Jeg ble også mor som 18 åring. Og er nå gravid igjen som 21. å jeg må si jeg blir flau når jeg ser på unge mødre! I mine øyne er så og si alle (med unntak) de som er med i det programmet sånne som vi sier i venninne flokken at «Hun kommer til å bli gravid ung!!» du ser det på typene som melder seg på. Normale UNGE MøDRE er ikke så forbanne PR kåte og vil gjøre alt for å komme på TV. Vi får barn unge og klarer uten hjelp av et TV-program å være en mor, gå på skole og utdanne oss. Jeg føler at det blir for ensidig med unge mødrene som er i programmene! Vi som unge mødre stilles i et dårlig lys! Det er jo bare til å ta Paradise hotel det. Det er jo ingen "normale" som melder seg på et sånt program heller! Nei uffameg, må si at noen av de unge mødrene skulle aldri vert mødre!! Dagens frustrasjon
mrsrogaland. Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 De som er med på tv, blir også framstilt dummere enn de er. Er enig i at jeg syntes mange av de som er med er noe.. merklige. men det blir klippet slik. Jeg er selv 20 år, ung mor, og kunne hverken aldri blitt med på unge mødre, eller oppført meg slik enkelte der gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå