Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 åå DYTTER!! Lurer sånn jeg også, tenk så deilig å slippe hårvekst der man ikke ønsker det for alltid!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Du blir ikke kvitt håret for alltid... Når du slutter å bruke den vil håret komme tilbake. Den virker best på helt mørkt hår, så for meg som har lyse tynne hår så fungerte den ikke noe bra...
Moosh Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Å ja! Dem er helt fantastisk. Jeg har helt svarte hår og har brukt dem 2ganger og er faktisk nesten helt hårfri der jeg har brukt den. Jeg var selvfølgelig skeptisk og tenkte det var for godt til å være sant, men kjøpte den for å teste den ut og så heller benytte meg at returretten på el-kjøp, men den fungerer faktisk. Det er faktisk 3månaders returrett på den på den. Jeg kan nesten ikke tro at mine hårproblemer er vekke. Regner med at en del av hårveksten kommer tilbake med tiden men da får jeg bare ta en runde til. Hehe, som du skjønner er jeg frelst men jeg har helt mørke hår altså...eller HADDE ;-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 JUHU!! da skal jeg kjøpe den, jeg har mørke hår de "vanlige" stedene, som under armene, bikinilinjen og legger og det skal VEKK! Er det vondt?
Moosh Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Det stikker litt, nesten som å bli "snappet"med et gummistrikk. Absolutt utholdelig. Jeg blir litt rød etter at jeg har brukt den og de neste dagene ser det ikke ut som noe har skjedd men etter 10-14 dager er det tydelige områder uten hår. Ellers så er det jo bare å returnere dem til butikken. Håper dem virker hos deg og . Lykke til og fortell gjerne hvordan det gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå