Gjest Mentha & Junior Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Se min kjole! Åh, jeg har fÅtt dilla pÅ kjoler, hverdagskjoler, sommerkjoler, lange kjoler, korte kjoler.... I dag kom jeg hjem med to nye bæreposer med kjoler i, i tillegg til tre jeg bestilte pÅ nett for et par uker siden, og tre jeg kjøpte under en shopping spree i forrige uke. SÅ mye fint, og sÅ alt for lite penger. Sukk. Og fortsatt vet jeg ikke hva jeg skal ha pÅ meg 17. mai! MÅ nok ut og kjøpe meg noen flere kjoler.
Gjest sug lut Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Ah, det fryder mitt hjerte så intenst, det er nemlig ingenting som er bedre enn kjoler og masse av dem! Har litt kjoletørke om dagen selv, men kjenner følelsen (og det schmekkfulle skapet kjenner den også) så gled deg hjertelig og uinnskrenket over hver eneste en. (Jeg har for kalde kjoler eller for dum utetemperatur om dagen - så alle kjolene henger der og venter på bedre dager...) En aldri så liten beskrivelse hadde ikke vært av veien...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Skulle ønske jeg hadde vært mer som deg. Jeg sitter nemlig og jubler over at jeg har flyttet slik at jeg kan bruke den samme kjolen som i fjor for i en annen by blir den som ny. Jeg burde flytte hvert år så jeg aldri trenger å kjøpe flere kjoler enn den ene kjolen jeg har.
Gjest Siklerotte Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Ja, elsker kjoler, men så går jeg knapt nok i annet. Så mye fint, så liten tid til å få brukt alt. Har også gjort meg noen kjoler rikere i dag. Ikke at jeg trenger det, for kjolekjøp skjer minst en gang ukentlig, men det er samtidig så veldig nødvendig. Faktisk.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Jeej, det er godt å ikke være alene i kjolegalskapens verden! Etter at jeg flyttet til min kjære har jeg sakte men sikkert overtatt mer og mer av klesskapet, i alle fall vår fine hjemmesnekrede walk-in garderobe med hengestang (som nå henger i et stooooort smil fra vegg til vegg pga tyngden av alle mine vakre kjoler). Og det finnes virkelig ikke noe bedre enn følelsen av å sveve ut av en butikk med et nytt gyllent kjoleplagg i posen. Eller jo, det må være hvis det er to kjoler i posen. Ooooh lykke!
Gjest Siklerotte Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Nå leste jeg kjoleinnlegget ditt igjen, Mentha, og du (og litt internettshopping) har gjort meg enda en kjole rikere. Jeg bare måtte lete litt til. Men igjen, den gleden.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Ooooh! Inspired!! Skal kjøpe meg nye kjole i dag, har nemlig ingen til 17 mai.. Eller har mange, men vil ha en ny en =) Og siden du kan, så kan vel jeg også Har fremdeles en flyttekasse full av kjoler fra jeg flyttet hit for godt over en mnd siden, men finner ikke plass til de.. hmm, men skal bare ha eeeeen til =)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 JUHU! har kjøpt meg en perfekt 17 mai kjole i dag! Den var så fin syntes jeg, og veldig billig Vila har veldig mange fine kjoler altså! Glad mini var litt sur så jeg ikke rakk å prøve flere kjoler
Gjest Mentha & Junior Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Åh.. Vila <3 <3 Fant en butikk i gÅr som jeg aldri ahr vært i før, Savoy het den, og der var det maaaasse fint, og 25% rabatt pÅ nesten hele butikken... Takk og pris for at jeg hadde begrenset med tid (og penger), ellers hadde jeg aldri kommet meg hjem! Ellers elsker jeg Freequent, bare ikke alltid prisene deres... Grattis med 17.mai-kjole!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå