Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Vi har rett på en dag fri ved slike dager. I år har vi da en som skal begynne på skolen og en som begynner i bhg. Normalt ville vi tatt en dag hver i bhg. Men, vi vil jo helst være med på første skoledag begge to. Jeg tenkte jeg kunne være noen timer i bhg. med mini enten før, eller etter vi har vert på skolen. Men, han trenger vel to dager tilvenning. Må en av oss ta ferie da? For vi har vel ikke rett på to dager?
TPK Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Kommer helt an på arbeidsplassen din. I staten hvor jeg jobber har vi krav på inntil 3 dager ved barnehagestart hvertfall, vet ikke hvordan det er med skole, men vi har nok 1 dag der også. Og har du to barn har du vel uansett rett på to dager?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Kommer helt an på arbeidsplassen din. I staten hvor jeg jobber har vi krav på inntil 3 dager ved barnehagestart hvertfall, vet ikke hvordan det er med skole, men vi har nok 1 dag der også. Og har du to barn har du vel uansett rett på to dager? Skulle jo tro det kanskje. Får sjekke litt rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå