Gå til innhold

Oppbevare pc og kontorting i stuen - hvor har dere det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger et diskret skrivebord el skatoll for å ha en liten kontorplass i stuen. Men jeg finner liksom ikke noe optimalt.

Har kikket på noen furuskatoll som ligger på Finn, og tenkte å f eks male det i en lys grå el farge, men er usikker.

Sambo mener et antikt skrivebord blir fint, men det blir for "tungt" for min smak. Hmm.

Noen tips ? Hvordan oppbevarer dere slikt ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har bærbar pc så den har jeg på bordet når jeg trenger det. Ville gått for et skatoll jeg, det er finest. Da kan du jo bare lukke den :)

Skrevet

Ok, takk for svar.

Flere tips og ideer ?

Skrevet

Trenger et diskret skrivebord el skatoll for å ha en liten kontorplass i stuen. Men jeg finner liksom ikke noe optimalt.

Har kikket på noen furuskatoll som ligger på Finn, og tenkte å f eks male det i en lys grå el farge, men er usikker.

Sambo mener et antikt skrivebord blir fint, men det blir for "tungt" for min smak. Hmm.

Noen tips ? Hvordan oppbevarer dere slikt ?

Jeg synes det er finest med et skrivebord, men da gjerne i hvitt så det ikke blir så ruvende. Du kan legge pc og kontorsaker i skuffer/skap på skrivebordet, og ha en plante, noen telys osv stående så det ser litt koselig ut. F.eks Liatorp skrivebord fra ikea ser ok ut synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...