Gå til innhold

Kjøpe POTETSALAT- Hvilken er best?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha potetesalat til maaaang 17.mai, har ikke tid til å lage selv den dagen. Derfor lurer jeg på hvilken ferdig-potetsalat som er best, og smaker minst tilsetningsstoffer? hehe.... Vil ha vanlig potetsalat, ikke sånn med mais etc.

Håper på gode råd!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha potetesalat til maaaang 17.mai, har ikke tid til å lage selv den dagen. Derfor lurer jeg på hvilken ferdig-potetsalat som er best, og smaker minst tilsetningsstoffer? hehe.... Vil ha vanlig potetsalat, ikke sånn med mais etc.

Håper på gode råd! :)

Vet ikke ang tilsetningsstoffer, men Denja sin, med creme fraiche er den beste :) Også Coop sin som inngår i 3 for 69 tilbudet er god.

Skrevet

Håper på gode råd! :)

Vet ikke ang tilsetningsstoffer, men Denja sin, med creme fraiche er den beste :) Også Coop sin som inngår i 3 for 69 tilbudet er god.

Signerer! Creme fraiche er best synes jeg :)

Skrevet

Synes faktisk First Pricen på Kiwi er veldig god :)

Skrevet

Ingen av de! :P Lag sjæl ;) kan fint lages en dag eller to før. Og er så lett så. Kok poteter, bland sammen majones,creme fraiche,litt dijon sennep,vårløk,sylteagurker og litt av laken fra agurken. MMM:)

Skrevet

Denja har samme bismak som iden dressing, regner med det er en tilsetning som skaper den. Delikat er ikke verst, men kan ikke måle seg med hjemmelaget..

Skrevet

Mye bedre med lettrømme enn creme fraiche! Og agurklake er ihvertfall ikke godt.... lettrømme, lett majones, hvitløk og en liten teskje sennep + salt & pepper :)

Skrevet

jeg har prøvd meg på ulike potetsalater og synes faktisk first price sin er den beste, Har hørt flere si det også.

Jeg er ikke så glad i den med creme fraiche, Ble skuffet da jeg smakte den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...