Gå til innhold

Hotelljobbing og graviditet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå begynt i ny jobb som servitør på et hotell. Jeg har nå også fått tilbudet om å vaske hotellrommene også. Jeg sliter allerede med servitørjobben selvom det ikke er fulltid. Jeg kaster opp så og si hver dag, er svimmel,har vondt i hodet og rygg. Jeg er egentlig fornøyd med de få dagene i uken jeg jobber som servitør, men kjæresten min er ikke fornøyd. Han mener det at jeg ikke skal bry meg om plagene mine og kjøre på med å vaske hotellrommene også. For da blir det mer penger til babyen kommer.

Jeg har sagt at jeg egentlig har nok med servitørjobben og er egentlig ganske stolt over at jeg klarer den jobben så godt som jeg gjør da jeg tross alt er gravid.

Er det jeg som er utrolig pinglete? Hvilken erfaringer har dere fra dette? (hotelljobbing og graviditet?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil jo tro at jobbing generellt vil vær litt ubehangelig når du har de plagene-det blir antagelig ikke bedre i en annen jobb.Det er ikke noe spesiellt med hotelljobbing og graviditet liksom..

Klart det er fordel for deg om du jobber slik at du opparbeider deg rettigheter til foreldrepenger.

Ift ryggen kan du kanskje prøve deg i et lettere arbeid,

Skrevet

Utrolig ufølsomt av mannen din å presse deg til mer tungt arbeid når du allerede sliter. Makan!!

Jeg ville ikke slitt meg ut på dette, er det virkelig nødvendig økonomisk da? Jobber ikke mannen?

Skrevet

Utrolig ufølsomt av mannen din å presse deg til mer tungt arbeid når du allerede sliter. Makan!!

Jeg ville ikke slitt meg ut på dette, er det virkelig nødvendig økonomisk da? Jobber ikke mannen?

Er det hans jobb å betale alt for henne?

Skrevet

Han er i fulltidsjobb. Men jeg mener vi uansett får råd til det. Jeg får skattepenger/feriepenger som jeg skal legge vekk, og får hjelp av familien om jeg trenger det. Hadde vært enklere om jeg hadde fått litt hjelp av sjefen til tilrettelegging. Men skal klare så langt som jeg klarer, så får heller kjæresten bli forbanna når jeg ikke klarer mer ;)

Skrevet

Du er jo ikke pinglete. Alle svangerskap er forskjellige. Selv jobbet jeg i superbusy restaurant som servitør til 7. mnd, men da sa det også full stopp (ingen tilrettelegging). Jeg var kjempepigg hele svangerskapet. Ta vare på deg selv, det er det viktigste.

Skrevet

Er det hans jobb å betale alt for henne?

Hun har det jo slik fordi hun er gravid med deres felles barn. Er det hennes ansvar alene å ta vare på seg selv og barnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...