Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg ønsker tips om hvilken mammabok som er den beste?
ROFL Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Mamma for første gang av Gro Nylander leste jeg da jeg ventet første, og det var en fin bok. Men jeg har aldri lest andre mammabøker, så om den er best vet jeg ikke.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 "Heia mamma!" av Anne Lindmo og Helle Vaagland er en morsom bok
Dorrimor ♂♂ Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Mamma for første gang av Gro Nylander er kjempebra! oversiktilig, med masse koselige historier fra "virkeligheten" for å illustrere. Hun treffer meg rett i hjertet, og blir du hektet finnes det "hva nå lille venn" fra barnet er 6mnd, og gravidboka hennes også. Anbefales!!
Gulosten™ Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Gro Nylander sine er nydelige. Susanna Heli: Föda utan rädsla Ina May Gaskins guide to child birth Anne B. Ragde: Hva føder de nå?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Tusen takk for svar alle sammen! Skal sjekke ut de dere nevner her... Istad endte jeg med å betstille "På vei" av Gro Nylander, håper den er fin?
Gjest Mentha & Junior Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Jeg liker litt mer "rett på sak"-bøker, så jeg kjøpte Alt om Barnet. Aldri angret Med praktiske eksempler og kort og greit om det meste man møter på! Men det er sikkert kjempefine bøker du har blitt tipset om over, jeg har ikke lest de, så jeg skal ikke uttale meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå