Gå til innhold

Gravid med hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått satt inn spiral for snart ett år siden, men nå lurer jeg på om jeg kan være gravid? Har stikninger i korsrygg og trøtthet, og tror kanskje jeg hadde en festeblødning for ett par dager siden. Men trodde egentlig at spiral var 99.9% sikkert. Da jeg skulle få satt den inn var jeg hos legen i og med at vi ikke har gynekolog i nærheten av der jeg bor. Og hun sa at livmora mi var så langt oppe at jeg ikke vil klare å kjenne om den er der. Så derfor kan jeg altså ikke kjenne om den er på plass. Noen som har hørt om slike tilfeller før? Og går det ann å bli gravid med spiral? Las at det var større fare for abort viss en har spiral. Selv om dette evt. ikke var helt planlagt, har jeg ikke lyst at det skal ende i en abort:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test da vell? Legen min sa til meg " Viss du bli gravid med en hormon spiral, hvor tror du at du blir gravid da?" svaret er som oftest utenfor livmoren.

Skrevet

Ta en test da vell? Legen min sa til meg " Viss du bli gravid med en hormon spiral, hvor tror du at du blir gravid da?" svaret er som oftest utenfor livmoren.

Det har eg ikkje tenkt på:(

Skrevet

Ble gravid i fjor, til tross for hormonspiralen. Egget festet seg i egglederen :( Det er nok best å få legetime nok så fort, så du får vite om du er gravid, og HVOR.

Her ble det ikke oppdaget før jeg ble hastet inn til sykehuset med ambulansen pga ekstreme smerter. Er en erfaring rikere, men en eggleder fattigere for å si det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...