Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg er 28 år og mamma til to . Jeg sliter med angst, og har veldig vanskelig å bli kjent med folk. Har 3 nære venninner men så å si ingen "bare venner" . Min mamma har et stort problem, og her kunne jeg trengt råd av dere , om hvordan jeg skal takle ho/ dette problemet. Hun unner meg rett og slett ikke noen venner. Hvis jeg sier; jeg skal til byen med "Lise" så kan hun bli sur og si; er du med ho idag ogsååå? Husk at du kan krangle fortere hvis du er mye med samme person. Noen ganger tenker jeg å kutte kontakten eller i hvert fall holde avstand med ho, MEN problemet er at jeg trenger ho. Hun er en god bestemor og passer mye på barna mine. Barna er også veldig glad i henne. Jeg har faktisk prøvd å ta det opp på en fin måte og fortalt hva jeg synes og føler men hun forstår rett og slett hvordan det er. Hva synes du jeg bør gjøre?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Skille mellom "vennelivet" og mammaen din, ikke fortelle henne noe eller involvere henne i venner i det hele tatt. Overse negative kommentarer, og fokuser på å ha det bra selv.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Hadde ikke fortalt henne noe om vennene og hva du gjorde med de. Min mor kunne også være litt sånn da jeg bodde hjemme. Hun likte ikke et par av de jeg gikk sammen med og snakket stygt om de og prøvde å skaffe meg andre venner. Jeg finner fint ut selv hvem jeg vil være venn med og ikke og det sa jeg til henne. Det er ikke hennes bissniss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå