Gå til innhold

Noen som har teutonia vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å kjøpe den denne gangen. Sånn med softbag. Er dere fornøyd med vogna? Er det noe spesielt jeg må se etter (slitasje/skader) når jeg skal kjøpe brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trehjuling eller firehjuling? Vi har Spirit, og er godt fornøyd! Stødig vogn som er lett å manøvrere. Litt tungvin å løfte inn og ut i bilen hvis du ikke har lange armer. ;-)

Vår er slitt på rammen over enkelthjulet siden denne havner i bakken hver gang vi skal legge den sammen. Vet også at andre har slitte håndtak. Ellers holder den seg godt syns jeg! :-)

Skrevet

Jeg har en Prestige, og er kjempefornøyd med den:) Fikk kjøpt en med bag i tillegg til sportsdelen for 1500,- Nesten ikke brukt:)

Skrevet

Har hatt en prestige og var veldig fornøyd med den.

Brukte den hele vognperioden.

Først med mykbag, så med vognforlenger og så som sportsvogn.

Kjøpte også annet regntrekk som ikke var i plastikk og en solskjerm.

Mye ekstrautstyr man kan kjøpe til :)

Skrevet

Ja jeg har Mistral og er superfornøyd! softbagen er flott og lett å bære med seg.Hvis du er veldig høy hadde jeg ikke kjøpt den vogna da de er litt lavere enn Brio osv.Jeg hadde absolutt gått for lufthjul,da blir vogna litt høyere,triller myyye bedre og bråker ikke sånn når du triller på grus ol.Sønnen min er født i juni og brukte softbagen til november,da tok jeg den ut og brukte skinnpose.Hvis man får vinterbaby kan softbagen bli litt trang med pose oppi.

Du får også kjøpt et stormtrekk til vogna som er super og regntrekket har skjerm,noe som er skikkelig praktisk. Jeg kjøpte min på lilleprinsen.no,kjøper du fjorårets modell blir det ca samme pris som brukt. ;)

Skrevet

Jeg hadde Teutonia Mistral til de to første mine. De er født i November og September, brukte softbag m lammeskinn og dundyne og ett ullteppe over på kalde dager. Softbagen til Teutonia er genial da man kan ta av "kanten" rundt hodet slik at bagen kan brukes veldig lenge! Vi solgte vår vogn da nr var ferdig med "bagperioden" da vi ønsket søskenvogn pga tett alder. Brukte ståbrett til Teutonia, men syntes ikke det var så gunstig da storebror ble så sliten i beina av å stå ;-)

Skrevet

Jeg har en Prestige, og er kjempefornøyd med den:) Fikk kjøpt en med bag i tillegg til sportsdelen for 1500,- Nesten ikke brukt:)

Altså;hele vogna, kun 1 år gammel, for 1500,-

Skrevet

Anbefaler spirit med softbag og håndbrems :) En utrolig lett vogn, og framhjulet kan låses ved trilling på grusvei osv. Vår er også slitt på rammen ved framhjulet, mest fordi den har blitt løftet inn og ut av bil maaange ganger. Har ingen ting å si for funksjonen av vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...