Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Er det noen som har gjort det som kan fortelle meg hva jeg har i vente? Ikke bare selve uttaket, men også dagene etterpå?? Pleier ikke å grue for sånne ting, men nå gjør jeg det veldig!
L-8 Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Tok ut spiral for to-tre mnd siden! Vet du, jeg gruet meg også, synes det var rart å skulle hoppe opp i gu-stol hos fastlegen, går vanligvis til gynekolog, men han sa at det ikke var noen sak i det hele tatt, så da... I tillegg hadde jeg lest her inne om at det var grusomt vondt, om masse blødninger etc. Noe jeg nevnte for legen min. Han sa da at gjort riktig skal man ikke merke noe særlig til det. Han fortalte trinn for trinn hva han gjorde, og helt seriøst: jeg merket ikke engang at han tok den ut. Han stilte seg også uforstående til de massive blødningene jeg hadde lest man kunne få, og jommen hadde han ikke rett der også. Tre uker etter kom første mens og har vært tilbake i vanlig syklus siden. Så null stress, det går kjempefint! Si til legen din at du gruer litt så er h*n sikkert litt forsiktig!
silje1989 Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Jeg kjente absolutt ingenting når jeg tok ut, var gjort på noen få sek.
Musemorbr / Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Kjente ingenting, akkurat som legen betrygget meg med på forhånd. Ikke noe å grue seg til. Du som jeg kommer sikkert til å si "hæ, er du ferdig?"
Kosemosepose Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Hadde kjempevondt da jeg fikk satt inn! Fikk menssmerter i noen dager da den ble tatt ut også, men det var ikke like ille... Fikk mensen ganske kjapt, og ble gravid i løpet av 2 mnd :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 HI Her: Takk! Jeg ser at jeg ikke burde grue meg sånn! Skal bli godt å få det overstått likevel ;-)
lille_Harepus Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Inn: det var ubehagelig og vondt selv om det var 6 uker etter fødsel ut: helt smertefritt. merket det såvidt. Men hadde gruet meg en del på forhånd uten grunn. Fikk en liten blødning etter ca 3 dager. så fikk jeg mensen etter 3 uker. gikk egentlig over alt forventning. ble gravid i første PP. ( Altså etter første menstruasjon)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå