Gå til innhold

hvorfor blir han aldri fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en gang vi har hatt oss begynner han a mase om at vi gjør det så sjelden. Prøver å forklare at jeg klarer ikke oftere! Har en sykdom som gir meg mye smerter, sover lite pga det og er trøtt hele tiden, og jeg depper ganske mye pga det ødelegger ganske mye for meg, og vi har små 3 barn og er begge i full jobb! Vi gjør det 1-2 ganger i uka, det må da være nok??? Når jeg spør om han vil ha seg med meg når jeg ligger å biter meg i leppa for å ikke begynne å gråte pga smerter blir han bare sur!!! Blir så frustrert!! Jeg trenger trøst når jeg har det vondt, og ikke en sur samboer som bare går å legger seg fordi han ikke får seg noe likevel.:(

Dagens syteinnlegg, har ingen andre å si det til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en ordenlig prat med han om dette, når han IKKE er kåt og frustrert! eller når han IKKE akkurat har kjent hvor godt han har det sammen med deg...

Fortell han hvor lei deg du blir, hva dette gjør med deg... og spør om han kanskje kan være litt forståelsesfull.. og samtidig kan du jo spørre om det er noe du kan gjøre for å gjøre det lettere for han (utenom å suge han osv.. he he)... Kanskje han forstår alvoret bedre da?

Skrevet

Ta deg en ordenlig prat med han om dette, når han IKKE er kåt og frustrert! eller når han IKKE akkurat har kjent hvor godt han har det sammen med deg...

Fortell han hvor lei deg du blir, hva dette gjør med deg... og spør om han kanskje kan være litt forståelsesfull.. og samtidig kan du jo spørre om det er noe du kan gjøre for å gjøre det lettere for han (utenom å suge han osv.. he he)... Kanskje han forstår alvoret bedre da?

Har prøvd å snakke med han, og da er det så gruuuusomt synd på han at han ikke får seg ofte nok, og at jeg må suge han eller gi en "hjelpende hånd" når jeg ikke orker å ha sex. Syns han heller kan prøve å gjøre litt så JEG føler meg litt bedre jeg! Litt trøst og kos uten at han forventer noe mer hadde vært ok. Han tenker jo ikke på meg i det hele tatt. Prøver jeg å forklare at jeg ikke klarer å gå, blir han sur for han vet det ikke blir noe på han! Eller når jeg sovner i sofaen etter en lang dag på jobb blir han sur. Er alle menn sånn eller?

Skrevet

Nei, alle menn er ikke sånn!

Gjest Heartbroken
Skrevet

MENN er ikke sånn. Guttunger er!

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Dette var trist lesning. Makan til egosentrisk mann! Snakk om forståelse for at andre har det vondt. Ta han med deg til legen din og få legen til å forklare det for han, og at han ikke kan forvente sex hver eneste dag. Han har vel en høyrehånd som andre mannfolk?

Så kan han samtidig få servert at det hjelper ikke akkurat på sexlysten at han blir sutrete hver gang ting ikke går hans vei. Jeg tenner i alle fall ikke på egoistiske surpomper. Synes han skal være takknemlig for at du gidder å ha sex med han i det hele tatt!

Skrevet

Du kan jo nevne at det ikke er oppmuntrende at han begynner å sutre hver gang dere faktisk HAR sex!!

Han høres lite omtenksom ut - og trenger en alvorsprat! Makan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...