Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Min rekker omtrent to og en halv fingerbredder over ankelkulen, men jeg føler at den er litt kort (selv om jeg leser at den skal være sånn). Synes det rett og slett ser fingere ut når den er litt lenger... Man ser skoene når jeg står rett opp og ned.
☆☆☆ Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Min er ankelsid, ser virkelig hvorfor de bør være som din.
fisken2015 Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Synes heller ikke det er fint når bunaden er så kort som den egentlig skal være. Jeg valgte derfor og ha den lenger. Fornøyd med det :-)
Gjest Heartbroken Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Sydamen min sa at det skulle være 7 cm fra stakken til gulvet for ellers vil man tråkke i den.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Sydamen min sa at det skulle være 7 cm fra stakken til gulvet for ellers vil man tråkke i den. Det høres veldig riktig ut:-) Hos oss damene i huset går bunaden ca 2-3 cm over ankelkulen.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Min rekker omtrent to og en halv fingerbredder over ankelkulen, men jeg føler at den er litt kort (selv om jeg leser at den skal være sånn). Synes det rett og slett ser fingere ut når den er litt lenger... Man ser skoene når jeg står rett opp og ned. Min er slik du beskriver. Man skal se strømpene (som forøvrig skal være tykke slik at man ikke ser huden gjennom), og de fine bunadsskoene. Man skal også se anklene godt. Synes det er pent jeg! :-)
Himmel og hav Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Min er nok, og skal nok være, enda littegrann kortere enn det igjen. Veldig praktisk å slippe å måtte løfte på den i hver eneste lille oppoverbakke.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Takk for svar, vil gjerne høre mer. Har prøvd bunaden nå og ser at den er akkurat to fingerlengder over ankelkulen (som det står på nett at den skal være), men jeg er fortsatt ikke helt fornøyd med lengden. Men det får så være for denne 17. mai i hvert fall. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå