Gå til innhold

Liker du jentenavnet Othilie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid syns det har hørtes rart ut, men jeg har begynt å like det så utrolig godt. Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man lærer å like de fleste navn.. syntes det var merkelig jeg også i begynnelsen.. men ei jeg kjenner har ei jente på 3 år med det navnet.. kjempe søt jente. :)

Skrevet

Aldri hørt navnet før nå. Men syns faktisk det var veldig pent. Har skikkelig sansen for navn som begynner på "O" av en eller annen grunn :P

Skrevet

Jeg liker ikke Othilie, men Othelie og Othelia er sterke navn. Othilie blir for svakt for min del.

Skrevet

Jeg har en datter som heter Otilie til mellomnavn, og jeg liker det hvertfall kjempegodt :) Er ikke så glad i helt nyoppdiktede navn, men ikke de som er for populære heller.

Skrevet

Jeg synes det er veldig pent, men i og med at det er et litt "spesielt" navn (var vel populært sist for ca. 100 år siden eller så og hentet frem igjen), synes jeg ikke det er så fint nå som så mange heter det. Jeg har selv populære navn til barna mine, så det er ikke det at man *må* holde seg unna navnetoppen, men med så spesielle navn, synes jeg det er litt kjedelig når "alle" heter det. Det er min mening, i hvert fall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...