Gå til innhold

skuffa over BF :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer aldri til samværet sitt og dattra vår begynner å bli såppas stor at hun skjønner det..

hun savner pappan sin, det er fælt å stå opp med henne og det første hun gjør er å løpe bort til senga mi å peke der faren brukte å ligge å si "pappaa!"

også når han dukker opp 1-2 ganger i mnd og må dra igjenn så begynner hun å hylskrike når han sier "hade"

han bryr seg ikke om oss eller når jeg forteller det til han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ringt familievernkontoret og bedt om å få en samtale med en psykolog, kanskje til og med barnepsykolog som kunne bistå i få orden på dette. Ville også kanskje prøvd å få bf med på samtaler med noen på familievernkontoret som kanskje kunne fått han til å forstå hva han gjør mot datteren sin.

Jeg er litt svart hvitt på dette med samvær, jeg mener at hvis man vil ha samvær så skal det ikke bare være når det passer for bf eller bm. Og man må gå 100% inn for samværet, ikke sånn fram og tilbake. Hvis han ønsker samvær så må han møte opp, hvis ikke kan han bare droppe hele greiene.

Og ville ikke gitt jenta forhåpninger om at faren kommer, la hun heller bli overrasket hvis han kommer.

Skrevet

Hvor gammel er jenta da? Barnefar her stilte heller ikke opp for en periode av livet til jentungen selvom han hadde mulighet. Vi bodde da noen timer unna han, selv om jeg til og med tilbudte å betale bensin/matpenger +++ for at han skulle se jenta. Samværet ble plutselig veldig sjelden. Var da trist når jenta spurte etter pappa. Men det ordna seg etter en god stund. Hun er 3 år nå og er hos han annenhver helg. Var i min rene fortvilelse på FVK og spurte etter råd men fikk da til svar at dette måtte jeg bare svelge, og "Sånn er det å være alenemor". Var så skuffa at jeg grein når jeg gikk derfra. Så, I know the feeling. Kjenner også damer som har blitt forlatt av fedrene som har valgt å ikke treffe barnet mer. Ville bare ønske dere lykke til! :-)

Skrevet

jeg bestillte time til barne og familie tjenesten.. men bf dukket ikke opp... bestillte ny time og hørte etter med han om det passet, det gjorde det.

1 dag før møtet ringte han og sa han ikke kunne alikevell..

gir henne ikke falske forhåpninger, hun lager forhåpningene selv :(

kaller dukken sin for pappa også..:(

jenta mi er 15 mnd :)

tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...