-Juni10- Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Håper det er noen som er flinke på farger og interiør som kan hjelpe meg litt når det gjelder farger på ting i huset Vi har svart, hvit og beige/brun som hovedfarger på stua, nå vil jeg prøve å få inn litt farge men veldig usikker på hvilke farger/farge jeg skal ha.. har tenkt litt på lilla eller rosa ( pynteputer, løpere,pledd osv ) for å friske opp litt, det er jo snart sommer! men jeg er altså litt usikker.. litt vanskelig uten å ha sett det, men om noen skulle ha noen gode forslag å komme med så tar jeg med glede i mot tips )
Hubro :) Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Vi har og svart, hvit å beigebrun som hovedfarger i stua, men like etter jul freshet vi litt opp med en lilla vegg, lilla duker og litt lilla nipp naps Farger setter litt preg på humøret i tillegg og gjør dagene litt lettere - lykke til med fargevalg Forresten passer patrolblå også til fargene dine. Den fargen brukte vi i fjor
-Juni10- Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2012 det hørtes forfriskende ut med lilla vegg har dere lys eller mørk lilla på duker og andre ting? takk for tips skal også sjekke ut patrolblå!
lille sprelle Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Velg en knallfarge du liker godt. Stæsj er jo utbyttbart.
-Juni10- Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2012 jeg heller faktisk litt mot lys rosa nå.. tror det blir enten det eller lilla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå