Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har en gutt og en jente. Gutten har vært krevende fra dag 1. Sov lite og dårlig, skrek ekstremt mye. Var et trassetroll uten like i toårsalderen, sen med språk og følgelig veldig frustrert. Utrolig opptatt av tekniske dupeditter, telefoner, pcer, ipad, ledninger av alle slag osv... Jenta mi var rolig fra dag 1. Sov natten gjennom fra hun var en måned. Smiler dagen lang og er i det store og det hele så mye mer harmonisk enn storebror. Hun er foreløpig bare noen måneder gammel, så jeg vet jo ikke hvordan hun blir med mer vilje i kroppen, men... de er altså så forskjellige! Hva tenker dere? personlighet eller kjønn?
Gjest Kira med en av hver Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Man skal ikke se bort i fra kjønn (vi er tross alt ulike på diverse punkter), men utfra det du skriver tenker jeg med en gang personlighet. Jeg har også en av hver, men gutten er bare noen mnd gammel. Allikevel ser jeg allerede nå stor forskjell på disse to barna. Men det er kun deres personlige egenskaper uavhengig av kjønn. Tror jeg ihvertfall
Rose04 Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Dette har nok kun med personlighet å gjøre. Jeg har en gutt som bare har vært rolig og snill, skrek aldri som baby og ekstremt lett å ha med å gjøre hele tiden.. :-)
SAE + MAE <3 Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har bare en gutt, men han er akkurat sånn som du beskriver datteren din Så kjønn tror jeg ikke det er
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har en av hver, og de er motsatt av dine. Så vil si personlighet;)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Personlighet så klart. Det sies jo at det er større forskjeller innad i kjønnene enn på tvers. Min gutt hat alltid vært rolig, blid, kosete. Pappaen og jeg var glade for at vi hadde fått et "snilt" barn. Så kom lillesøster, et fyrverkeri i følelser, aggressiv og utrolig sta. Gutten er som et lam i forhold
Gulljnta Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har to jenter, men de er ulike på den måten du beskriver gutten og jenta di er
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har to jenter og de har vært som natt og dag, første var som gutten din. Nå som de har blitt litt større har de blirr omvendt.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #9 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har to gutter, og mens den ene sov, spiste og smilte seg gjennom første leveår, var andremann han rake motsetning. Tror ikke kjønn er så avgjørende, heller personlighet, plager (kolikk, miss m.m.), og søvnmønster....
celen Skrevet 14. mai 2012 #10 Skrevet 14. mai 2012 Personlighet! jeg har gutt og jente, de er like. Rolige og stort sett blide begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå