Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn helt egentlig altså?!

Er målet å få folk til å føle seg ræva fordi at de har brukt alt for mye penger på klær som aldri kan brukes? Eller som brukes så sjelden at de er utdatert neste gang de kan brukes? Eller bare ikke passer neste gang de kan brukes??

Jeg på beroper meg å være det minst jålete og bærtete på denne siden av.... tja.... mars eller noe!!! og jeg hater å pynte meg! Værtfall sånn pynting som kreves til annet enn en bytur eller festing med gode venner. Julebord, 50årslag, bryllup og dåp.... BLæææ..... også denne evindelige dagen som alltid kommer 17.mai....

Altså den ultimateløsningen er jo bunad... og bunaden får jeg jo på meg (imponerende 12år og to barn etter konfirmasjonen), men nå har det seg sånn at iløpet av de 12årene har jeg gått fra B-cup til D-cup og puppene mine har vist ikke tenkt til å stoppe der for D-cupen begynner å bli mistenkelig trang... Problemmet er da at jeg får de værste jura når jeg endelig har fått skvisa igjen bunadsvesten!

Så da er spørsmålet.... Bunad med skvisa jur eller annet liksom pent som ikke eksisterer i mitt klesskap på 17.mai??

Og bare så det er sagt, den som har patent (e.l.) på bunadssko burde henges i et tre og skytes på med luftgevær for de er så vonde og ubehagelige at halvparten hadde vært drepen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpe ekstra stor bunad som kan sys ut da :P

Skrevet

Er det vondt å ha på bunaden? Ser det rart ut eller bare føles det rart? Hvis det er ok behagelig å ha på bunaden hadde jeg kjørt bunad!

Skrevet

Det er masse utsyingsrom på bunaden, men det får man jo ikke gjort før 17.mai. Har tante og mamma som er satt på saken så den blir sydd ut i sommer en gang. Jeg har syferdigheter som knapt nok kvalifiserer til å sy på ekstra hekter for litt bedre pusterom i livet =P

Gjest sug lut
Skrevet

Du kan jo kjøre sånn bar-jente-i-villevesten-stil hvor puppene velter ut over kjolelivet?

Bunad redder jo alt, så hvis du ikke får varige puppetraumer villle jeg brukt den, definitivt.

Ellers har jeg lært en eneste ting i løpet av de tjue åra omtrent jeg har levd lenger enn deg: selv på altfor stive anledninger må man komme som seg selv, ikke som noen annen, da ser det bare utkledd ut. Det er en vanskelig balanse for meg som ikke er stiv og strigla men elsker kjoler i mellom-pynta-skiktet. Men innimellom, når man treffer, er det lekkert, berre lekkert.

Gjest sug lut
Skrevet

Evt barjente, ikke bar jente. Eller, om du føler for det kan du sikkert gå som bar jente også.

Skrevet

Besta det ser litt funky ut, men jeg tror jeg kan få det til å funke i noen timer værtfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...