Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Har vært så utrolig dårlig form i går og i dag, kvalm å svimmel, i går trudde jeg det var fordi jeg spiste noe jeg reagerer på, men det pleier å gå fort over og blir ikke svimmel. I dag når jeg sto opp og skulle ut å fore og sette ut hestene var jeg så kvalm at jeg så vidt klarte det (fikk hjelp), tenkte da at jeg måtte spise for å bli bedre, men formen har ikke endret seg. Sovet 11 timer både natt til lørdag og til i dag, og flere timer på dagtid. Har ikke feber, og spyr ikke, er bare så kvalm og svimmel. Har vært en del syk og borte fra jobb, er så vanskelig når jeg ikke er "ordentlig" syk med feber og oppkast. Bør jeg likevel ringe, eller presse meg på jobb?
Gjest SHOC Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Kommer jo helt ann på om du jobber et sted der de må få tak i vikar for deg eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Jeg ville sett an til i morgen. Noen ganger er det utrolig hva en paracet og og en god natts søvn kan gjøre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Om de er avhengig av vikar for deg så er det jo kjekt å si fra nå, selvom det er litt sent å ringe rundt for å orden vikar Har selv sendt sms til sjefen nå og sagt at jeg blir hjemme i morra med sykt barn, men så trenger jeg ikke en stand-in heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå