Gå til innhold

Har fostervann noen lukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager på forhånd for detaljene. Men har måttet byttet truse to ganger i dag fordi den har blitt våt (Og så gikk jeg over til å bruke bind). Ikke kjempevåt, men fuktig nok til at det er ubehagelig å ha på seg. Det er fargeløst, og tyntflytende som vann. (Ikke sånn som utflod pleier å være, de gangene jeg har det). Ikke er det urin heller.

Og så var det lukten da, det lukter rett og slett basseng/klor.

Kan det være fostervann? Har noen uker igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om klor er beskrivelsen jeg ville brukt, men jeg ville sjekket uansett. Kan absolutt være fostervann, og ja det lukter litt.

Ring legen i morgen, eller legevakten i kveld hvis du er usikker!

Skrevet

lukter sikkert litt forskjellig fra person til persjon kanskje.. men mitt luktet mere søtt.. også var det første som kom litt lyserosa for så å bli blankere etterhvert.

Skrevet

Lukter vel ikke klor. Mener det er en litt mer "søtlig" lukt. Hadde ringt føden for en sjekk.

Skrevet

Ta på en svart truse. Så venter du til det blir vått, for deretter å tørke trusen. Er det fostervann blir det ikke hvitt når det tørker.

Skrevet

Jeg syntes det luktet hav, men jeg innbiller meg at jeg har hørt noen si at det lukter som svak klor og sæd også. Det varierer sikkert litt fra person til person også.

Skrevet

Takk for svarene. Var nede i skittentøyskurven for å sjekke den første trusa, som var svart. (ekkelt, i know). Har ikke blitt hvitt det som var på den. Men har tørket.

Skrevet

Takk for svarene. Var nede i skittentøyskurven for å sjekke den første trusa, som var svart. (ekkelt, i know). Har ikke blitt hvitt det som var på den. Men har tørket.

Da ringer du sykehuset:-) Lykke til:-)

Skrevet

Høres ut som vannavgang.Ring føden!

Skrevet

Høres ut som fostervann ja, sånn lukta mitt fostervann og, kloraktig. Ring føden!

Skrevet

Utflod blir alltid hvit når det tørker, blir det ikke hvitt er det trolig fostervann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...