Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Jeg synes fotball er utrolig lite spennende. Faktisk så bryr det meg midt bak hvem som vinner hva av både norske og utenlandske lag, eneste som gjør at jeg kan heie på noe er at hvem som vinner påvirker humøret til min vesentlig mye mer fotballinteresserte mann (så sånn sett håper jeg at de rette lagene vinner ). Jeg er helt uinteressert i hvem som spiller på hvilket lag også... ja, dere skjønner tegningen. Jeg prøvde for en god del år siden å bli interessert fordi jeg tenkte det var hyggelig å dele denne interessen med mannen, men jeg klarte det bare ikke. Anyway, nå er det verre synes jeg. Jeg har intet mindre enn tre sønner som alle er mer eller mindre interessert i fotball. Mest de to eldste da, minstegutten på snart 5 år bryr seg ikke så mye enda. De eldste går på fotball, og når de spiller kamp synes jeg det er spennende og er en svært engasjert tilskuer som vanligvis kommer hjem hes og med sår hals etter all heiingen. Så der er det ikke noe problem. Men så er det dette med fotballkort. Det er det som er in nå. De samler på, bytter, sorterer, snakker om og sikler etter stadig nye. Og de vil gjerne fortelle meg om alt dette.. og spør meg om den og den spilleren og hva jeg synes. Jeg har nikket, smilt og sagt "u-ummm", og ikke minst "det må dere spørre pappa om", men er det lov å fortelle dem at dette virkelig ikke interesserer meg stort mer enn brukte skosåler? Jeg merker tålegrensen min for fotballsnakk begynner å bli rimelig tynnslitt nå... Det er jo det de har pappaen sin for jo!
L-8 Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Åh, stakkars deg. Kan ikke annet enn å ha medfølelse med deg. Jeg vant heldigvis i saks-pose-sten over mannen når jr var ca 6 mnd, så her blir det håndballskole! om sånn 4-5 år da :-P (ja, vet at han selvfølgelig kan fatte interesse for fotball på egen hånd, men ingen skal påvirke i retning av det!) Uuuansett, ALL ære til deg som har holdt ut så lenge, du må være tålmodigheten selv! Si det som de er, at du synes det er spennende, og at du blir stolt av de når de spiller kamp, men at du overhodet ikke bryr deg om noen andre fotballspillere i heeele
L-8 Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Ooops! Verden! Det hadde jeg gjort. Det er helt greit og sparer deg for mye lidelse vil jeg tro.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2012 Åh, stakkars deg. Kan ikke annet enn Å ha medfølelse med deg. Jeg vant heldigvis i saks-pose-sten over mannen nÅr jr var ca 6 mnd, sÅ her blir det hÅndballskole! om sÅnn 4-5 År da :-P (ja, vet at han selvfølgelig kan fatte interesse for fotball pÅ egen hÅnd, men ingen skal pÅvirke i retning av det!) Uuuansett, ALL ære til deg som har holdt ut sÅ lenge, du mÅ være tÅlmodigheten selv! Si det som de er, at du synes det er spennende, og at du blir stolt av de nÅr de spiller kamp, men at du overhodet ikke bryr deg om noen andre fotballspillere i heeele Suger til meg all medfølelsen jeg kan jeg, hehe... Jeg har ymtet frampÅ noen ganger at det er best de snakker med pappaen sin om fotball, men synes det er vanskelig Å si hvor uinteressert jeg faktisk er i kortene deres nÅr de er sÅ entusiastiske.
Fire småtroll Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Åh, stakkars deg. Kan ikke annet enn Å ha medfølelse med deg. Jeg vant heldigvis i saks-pose-sten over mannen nÅr jr var ca 6 mnd, sÅ her blir det hÅndballskole! om sÅnn 4-5 År da :-P (ja, vet at han selvfølgelig kan fatte interesse for fotball pÅ egen hÅnd, men ingen skal pÅvirke i retning av det!) Uuuansett, ALL ære til deg som har holdt ut sÅ lenge, du mÅ være tÅlmodigheten selv! Si det som de er, at du synes det er spennende, og at du blir stolt av de nÅr de spiller kamp, men at du overhodet ikke bryr deg om noen andre fotballspillere i heeele Hehe, jeg skal love deg at det ikke er enkelt Å bestemme hvilke interesse barna skal fÅ altsÅ. Her er det mannen min som er hÅndballspiller, han har spilt selv siden har var liten og spiller fremdeles, han har vært hÅndballtrener i utallige År osv. SÅ selvfølgelig ble vÅre to gutter meldt pÅ hÅndball. Eldste var pÅ to treninger og nektet gÅ igjen! Han skulle ikke spille hÅndball nei. Nest eldste spilte hÅndball hele første klasse og frem til jul i andre, da var det tÅrer og spetakkel, hÅndball var ikke gøy lenger! NÅ er de 11 og 8,5 År gamle og begge er ivrige fotballspillere. De trener flere ganger i uken, eldste gÅr pÅ keeperskole i tillegg, det er kamper hver uke og det er fotball, fotball og fotball i mente selv om hverken jeg eller mannen er opptatt av denne sporten. SÅ barna lar seg ikke styre sÅ lett, de finner selv hva de liker, hva de har talent for og ikke minst hva resten av guttene i klasser driver med. Jeg faker ikke interesse for fotballkort altsÅ, jeg aner ikke hvem som spiller pÅ hvilket lag og det er helt greit for guttene mine ihvertfall. Jeg kjører til treninger, heier pÅ kampene og vasker utstyret, de er veldig fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har spilt fotball selv, og har til og med vært på Norway Cup som spiller Men jeg HATER fotball på TV, og kamper hvor jeg er publikum ellers. Jeg er Så glad for at jeg ikke har noen fotballidioter i huset Min søster er gift med en slik "idiot", og jeg har selv sett at han har sett på en kamp på TV og en annen på PC samtidig. SYKT!!! Og de har kun hatt en TV, og selv med gjester, så skal fotball ses på TV..... Min søster har godtatt dette, men jeg hadde blitt sinnssyk etter to kamper! Fatter ikke at hun orker. Det merkelige er at jeg mange ganger har hatt minst 10 rette i tipping. Jeg har bare krysset på det laget jeg har hørt navnet på mest, og om begge er like der, så blir det uavgjort Lenge siden jeg tippet, men har da prøvd det for mange år siden. Og da var det penger og ikke interesse, som gjorde at jeg tippet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå