Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har liten erfaring i akkurat dette, har hatt samme jobben i 12 år, og kom da inn gjennom et vikarbyrå. Nå er jeg på utkikk etter ny jobb, og har søkt på to stykker. Søknadsfristen har gått ut, og jeg venter og håper jeg kan bli kalt inn til intervju. Men så lurer jeg, burde man ta kontakt med kontaktperson for stillingen, vise mer interesse, isåfall, hva burde man si.... ?? Eller er det greit å ikke ta noe ekstra kontakt?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Du burde egentlig ringt FØR du sØkte og spurte etter hva slags person de var ute etter (spurt noen spØrsmål), så du kunne henvist til samtalen i sØknaden. Og når de da fikk sØknaden senere så hadde de kanskje lagt ekstra merke til sØknaden din. Det kan være du ikke hØrer noe mer fØr du får brev om evnt avslag om du ikke gjØr deg synlig. Men så igjen er det noen arbeidsgivere som ikke Ønsker å bli kontaktet annet enn via mail. Men du kan vel sende mail og hØre hvor langt de er kommet i prosessen evnt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå