Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Blæh. Er stort sett positiv, men nå blåser jeg ut! I morgen skal jeg til sykehuset å ta abort i uke 10+3. Ønsker ikke utdype hvorfor. Min sØnn på 4 mnd må være hjemme med pappa i noen dager og jeg får ikke vært sammen med han hele tiden. Får ikke hjemmeabort siden jeg er kommet over uke 9. Skal ta fØrste tablett i morgen som stopper utviklingen og hjertet. Det tar to dager. Så en tablett som stØtet ut fostret. Vil blØ i 2-3 uker, også under min sØnns dåp som er sØndag om to uker. Får lite tid til å forberede. Vil da ligge med smerter 17 mai på sykehuset under aborten. Har også fått blodpropp, men de vet ikke hvor. Ble sendt med ambulanse til sykehuset i går morges. Foten ble blå-lilla, jeg svimte av og klarte neste ikke gå. Så kom jeg på sykehuset og fikk beskjed om mulig blodpropp. Men de fant ingenting i legg, kne, lysk, eller lår. Der hvor jeg har vondt. Så mulig blodproppen er lengere opp. Det får jeg kanskje beskjed om i morgen. Er nesten sikkert at det er blodpropp. Da må jeg gå på medisiner i et år. Og aner ikke når foten min blir bra. Er sengeliggende, og blir trillet rundt i rullestol. Kan gå korte distanser. Har så lyst å få vært med, og tatt ordentlig vare på sØnnen min som trenger mamman sin. Nei, jeg syntes ikke synd på meg. Ligger på avdelingen for blodsykdommer, hvor kreftpasienter har logget månedsvis. Det setter heldigvis ting litt i perspektiv. Men jeg skulle virkelig Ønske jeg fikk tilbringe 17 mai, og dåpen på en fin måte. blodpropp og rullestol, fysiske smerter, og abort fra i morgen til torsdag, og borte fra sØnnen min på 4 mnd er virkelig nedtur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå