Makemyday Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Noen som har hentet den første gratispakken fra Rimi ? Fikk hentelapp i går, var innom to forskjellige rimibutikker, ingen av de hadde. ( håper ikke de er som vitusapoteket, da kan man jo vente en hel evighet) de sa de skulle få inn i morgen. Hva er det i den pakken? Nysgjerrig :-)
bradyhhh Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 barnetannkrem, bleier, badebleie, små prøver på såpe etc, bind og hmmmmmm det er det jeg kan huske væffal:D
2004+2006 og 2012!!? Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 den dårligste og kjedeligste av alle gratis pakkene jeg har fått... men skal ikke klage de er jo gratis reklame.... innholdt en smokk, våtservietter, noe såpeprøver, tisselaken for sengevæter( hva skal en baby med det?) og 2 bleier....
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 den dårligste og kjedeligste av alle gratis pakkene jeg har fått... men skal ikke klage de er jo gratis reklame.... innholdt en smokk, våtservietter, noe såpeprøver, tisselaken for sengevæter( hva skal en baby med det?) og 2 bleier.... Jeg takker meg vertfall til tisselaken! Kanskje ikkje hatt så mye bruk for det til baby, men altså de gulper, tisser/bæsjer kanskje gjennom bleien. Og til litt større barn søler de fra tytteflaska. Når min gutt var rundt 1år 1,5 år hadde han en periode hvor han tok av seg bleie og klær, da kommer tisselaken godt med!
kaktusen Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Var et engangstisselaken..... Bleiene var i str 4. Og pakken er beregnet til babyer mellom 0-6 mnd. Skjønte ikke helt den... Fikk med noen kjempe gode Pampers våtservietter. De har vi begynt å bruke hjemme nå. Så de vet nok hva de holder på med
OssTre<3 Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har enda ikke fått noen hentelapp i posten og er 37+2, når fikk dere den?
Gjøkeredet③ Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Jeg var også å hentet både Rimi og Vituspakkene i dag. Den fra vitus var jo helt fantastisk, masse kjempe gøy. Den fra Rimi skjønte jeg ikke helt noe av. Pampersbleier i str. 4, badepleie, tisselaken? Hva i alle verdens dager skal vi med det til en nyfødt. Men for all del. Jeg har allerede en unge som bruker tisselaken og en som bruker str. 4 i pampers, så skal alltids få brukt det
snart morTil2 Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Rimi pakken er ikke noe å skryte av, men derimot Libero og apotek 1 er jeg kjempe fornøyd med:) jeg venter fremdeles på den fra vitus og er litt spent. Rimi pakken fikk jeg kort i posten om at jeg kunne hente når jeg var i uke 38
Squirrel79 Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Rart at dere har dårlig erfaring med Rimi pakken. Når jeg fikk gutten min for snart 3 1/2 år siden var det den beste pakka. Fikk tåteflaske, bleier, smokk og en del andre småting. Fikk en pakke ved 6 mnd også. Ellers var også Libero pakka bra husker jeg.
Gjøkeredet③ Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Rart at dere har dårlig erfaring med Rimi pakken. Når jeg fikk gutten min for snart 3 1/2 år siden var det den beste pakka. Fikk tåteflaske, bleier, smokk og en del andre småting. Fikk en pakke ved 6 mnd også. Ellers var også Libero pakka bra husker jeg. Da jeg fikk førstemann som nå er 3,5 år så var Rimipakken super bra.. Men det var den altså virkelig ikke denne gangen
Squirrel79 Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 Rart at dere har dårlig erfaring med Rimi pakken. Når jeg fikk gutten min for snart 3 1/2 år siden var det den beste pakka. Fikk tåteflaske, bleier, smokk og en del andre småting. Fikk en pakke ved 6 mnd også. Ellers var også Libero pakka bra husker jeg. Da jeg fikk førstemann som nå er 3,5 år så var Rimipakken super bra.. Men det var den altså virkelig ikke denne gangen Kjipt da, at de har blitt cheapskates!
Gjøkeredet③ Skrevet 19. mai 2012 #12 Skrevet 19. mai 2012 Rart at dere har dårlig erfaring med Rimi pakken. Når jeg fikk gutten min for snart 3 1/2 år siden var det den beste pakka. Fikk tåteflaske, bleier, smokk og en del andre småting. Fikk en pakke ved 6 mnd også. Ellers var også Libero pakka bra husker jeg. I know Da jeg fikk førstemann som nå er 3,5 år så var Rimipakken super bra.. Men det var den altså virkelig ikke denne gangen Kjipt da, at de har blitt cheapskates!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå