Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Når vi ikke er hjemme?kun for og skru på vannet til hageslange??fikk bare en tlf fra henne at hun hadde vært inne hos oss.
Gjest meg mamma? Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Når vi ikke er hjemme?kun for og skru på vannet til hageslange??fikk bare en tlf fra henne at hun hadde vært inne hos oss. Nei, det har hun ikke lov til i det hele tatt. Eneste grunnen til at hun kan gjøre det er om det er oversvømmelse, brann eller noe sånt. Jeg hadde blitt fly forbanna hvis min huseier hadde gjort det. Hva sa dere til henne da?
Silly80 Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 ikke lov nei, kun ved brann osv. Hadde klikket jeg.. men nå er vi utleiere da. Men ville aldri falt meg inn å gå inn hos leieboer uten lov!
Musemorbr / Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Det er helt klart brudd på husleieloven, og jeg ville nok pent ha informert om at det i tillegg til å føles ubehagelig for dere, faktisk ikke er lov, og at det er fint om hun kan unngå brudd på husleieloven fra nå av. Anbefaler deg å lese den loven, for en utleier som bryter en paragraf bryter fort flere, for eksempel ved oppsigelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå