Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Sist kom det ikke før etter fødsel, og nå renner det søren meg ut her. Ikke voldsomt mye men melk er melk. Er det vanlig at det kommer så tidlig? Sist hadde jeg knapt nok noe i det hele tatt og måtte gi opp ammingen tidlig. Er det vanlig?
Lille- MO Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 helt normalt. jeg fikk i uke 25. var så det rant ut når jeg f.eks lå i sengen og fikk press på puppene, og senere lakk jeg i hytt og pine, så gikk med ammeinnlegg fra ca uke 28 og utover..
Galskapens overhode Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 jeg fikk i uke 7 med første.. var slik jeg fant ut at jeg var graid!! I uke 25 våknet jeg i en dam av melk hver morgen.
2 hjertegull :) Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Hihi, da jeg venta første skjønte jeg ikke hva det var for noe! Husker ikke hvor langt på vei jeg var, men det kom som regel om natta, eller hvis mannen klødde meg på ryggen (!?) Tror det hadde noe med stimuleringen å gjøre. Jeg måtte også bruke ammeinnlegg på slutten av svangerskapet. Men det er vel ikke ordentlig melk. Det er råmelk som viser at brystene holder på å gjøre seg klare til den store oppgaven de har forran seg Melkeproduksjonen kom igang etter 2,5 døgn, etter fødsel. Denne gangen lekker jeg lite. Noen flekker på laknet nå og da. Jeg er i uke 38 nå, og bruker ikke innlegg eller noe. Hmm, håper ammingen kommer til å gå like bra likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå