Gå til innhold

Kjole som strammer over magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør her inne og jeg :)

Er det " lov" å gå i som overvektig. Strammer over vomma er vel mer korrekt å si da hehe.

Magen står ikke lenger ut en puppene mine, men har en stor mage og kjolen er stram over magen selv med hold inn strømper.

Har jeg " lov" som overvektig å gå med den på 17 mai?

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler deg fin så kan du gå med den. Men jeg er stor tilhenger av å gå med klær som sitter bra og riktig på kroppen og som framhever de fordelene man har.

Gjest sug lut
Skrevet

Definitivt. Du må bare bære den som om du driter i det - da blir du så fin så. Men har du tenkt på ubehaget ved å ha noe du knapt kan bøye deg (og plukke opp flagget/sløyfa/lommeboka) i og heller ikke spise fin frokost i uten å åpne glidelåsen? Eller forresten, kan jo henne det er stretch-stoff, da kan du se bort fra mine advarsler...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Det høres ikke veldig flatterende ut, hvis du vil ha min ærlige mening, men det blir sikkert mye bedre enn andre ting du kommer til å se på 17.mai, og så lenge du føler deg ålreit og alt det der i kjolen så tar du den på deg og lar folk tenke hva de vil.

Gjest sug lut
Skrevet

I hatt med fjær og silkestrå

Og kjole som strammer på magen

I blanke skor med sløyfe på

Og strømper så klare som dagen.....

Skrevet

Puppene mine er fantastiske i den og jeg skal ha lange støvletter med hæl så beina vil og bli fantastiske ;) den er i strech stoff så jeg kan spise i den hehe. Den passer perfekt, bortsett fra magen, og er det første i str 46 jeg har passa på mange år. Så det er litt viktig for egoet mitt å gå i den isteden for " den vanlige" i str 50.

Skrevet

Det må jo være supert, for da holder den jo trusa på plass :)

Og damer som viser formene sine er mye finere enn de som skjuler de i telt - go for it!

Skrevet

Det må jo være supert, for da holder den jo trusa på plass :)

Og damer som viser formene sine er mye finere enn de som skjuler de i telt - go for it!

Jeg liker, men dib tillater ikke. Vet ikke helt om jeg tør å gå i kjolen,må sjekke med ett par klesbevisste venninner. Jeg er oppdradd til at man går i telt når man er overvektig,så dette er vanskelig for meg.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg syntes ikke det hørtes flatterende ut, men jeg syntes heller ikke telt er pent.

Men jeg er tilhenger av å kle seg til kroppen sin, og man kan se fantastisk ut avhengig av str! Kan forst se ut som man prøver litt hardt om man som relatvit stor bruker en relativt tight kjole.

Jeg syntes en kjole som har v-hals kanskje halterneck som viser litt byste og er stram over bysten og til 4 cm under for så å ha et vidt skjørt. Slike kjoler er fantastisk pent om man er kraftig. Figursydde kjoler syntes ikke jeg er så pent. Men hver sin smak.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg syntes en kjole som har v-hals kanskje halterneck som viser litt byste og er stram over bysten og til 4 cm under for så å ha et vidt skjørt. Slike kjoler er fantastisk pent om man er kraftig. Figursydde kjoler syntes ikke jeg er så pent. Men hver sin smak.

Jeg har en haug sånne kjoler (uten halterneck vel å merke, siden jeg ser merkelig ut i det), og elsker de! Omtrent det eneste jeg kjøper siden jeg føler meg så vel i de :P

Men til ellen - kan du ikke ta med en jakke, type cardigan eller noe sånt som du kan ha over kjolen hvis du føler deg self conscious (gah, husker ikke det norske uttrykket)? Trenger bare ha igjen de nederste to-tre knappene hvis du er engstelig for magen. Det finens jo også mange sånne lange, åpne "jakker" som du kan knyte foran, de er jo superfine, og utrolig gode.

Ellers synes jeg det høres flott ut, og jeg sender deg en stor tommel-opp :) Det viktigste du tar på deg er selvtilliten, og har du den i orden så ser stort sett alt bra ut!

Ryktene forteller om et råttent 17.mai-vær likevel, så kan hende det blir nyttig med et ekstra plagg uansett hvor man bor i landet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...