mamma`n te Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Hva skal jeg ha på meg??? Vanligvis så bruker ikke dette være noe problem for jeg pleier å ha på meg bunaden:) Men pga magen så passer ikke denne i år.. Er nå 22+5.. Det blir nok kaldt denne dagen som det pleier å være så en typ sommerkjole blir for kaldt!! Forslag???
Fru Grønn Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Kjøpte mammakjole på hm (nettbutikken, hadde den ikke i butikk). Blånyanser, laaang kjole... Den var deilig! Og billig Med en åpen blazer blir det nok ok.... Blir ikke bedre 3 uker før termin
Gjøkeredet③ Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har også funnet en blå omslagskjole på H&M til 149 kroner. 3 uker til termin her også. Første 17. mai uten bunad på 15 år
anonym91 Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 tenkte mest på sko eg har kjoler osv men kan ikkje gå i høye heler og har ingen fine sko uten hel på har kun joggesko nesten uten om.. klarer ikkje og bruke støveletter med hel heller så stor magen er blitt må eg ha føttene planta på jorda hehe men masse fine kjoler som går fint med magen
Mamma&skatt Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 jeg endte opp med å kjøpe ballerina i en strl. større enn jeg normalt bruker og slike silikon innlegg
Gjøkeredet③ Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har noen kilehæl sko som er ganske behagelige å gå på. Men sliter heldigvis ikke med føttene og skotøy i svangerskapet. Thank God
Tutla Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Jeg er nok ganske heldig. Har fått god mage, men bunaden gikk på :-) Jublet da jeg prøvte den på forleden kveld! Blir nok litt slitsomt å gå med en hel dag - men skal klare det. Værre når vi skal i bryllup 16.juni - da er jeg redd for at bunaden ikke passer! Og jeg har ingen fine mammakjoler. Akk........
Sisch Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Flere fine mammakjoler på hm, nøytrale..koster rundt 149-200,-, som man kan "sprite" opp med litt fint tilbehør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå