Gå til innhold

Klær til 17 mai!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg ha på meg???

Vanligvis så bruker ikke dette være noe problem for jeg pleier å ha på meg bunaden:)

Men pga magen så passer ikke denne i år.. Er nå 22+5..

Det blir nok kaldt denne dagen som det pleier å være så en typ sommerkjole blir for kaldt!!

Forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte mammakjole på hm (nettbutikken, hadde den ikke i butikk). Blånyanser, laaang kjole... Den var deilig! Og billig ;) Med en åpen blazer blir det nok ok.... Blir ikke bedre 3 uker før termin ;)

Skrevet

Jeg har også funnet en blå omslagskjole på H&M til 149 kroner.

3 uker til termin her også. Første 17. mai uten bunad på 15 år :(

Skrevet

tenkte mest på sko eg :P har kjoler osv men kan ikkje gå i høye heler og har ingen fine sko uten hel på :P har kun joggesko nesten uten om..

klarer ikkje og bruke støveletter med hel heller så stor magen er blitt må eg ha føttene planta på jorda :P hehe

men masse fine kjoler som går fint med magen :)

Skrevet

jeg endte opp med å kjøpe ballerina i en strl. større enn jeg normalt bruker og slike silikon innlegg :)

Skrevet

Jeg har noen kilehæl sko som er ganske behagelige å gå på.

Men sliter heldigvis ikke med føttene og skotøy i svangerskapet. Thank God :)

Skrevet

Jeg er nok ganske heldig. Har fått god mage, men bunaden gikk på :-) Jublet da jeg prøvte den på forleden kveld! Blir nok litt slitsomt å gå med en hel dag - men skal klare det. Værre når vi skal i bryllup 16.juni - da er jeg redd for at bunaden ikke passer! Og jeg har ingen fine mammakjoler. Akk........

Skrevet

Flere fine mammakjoler på hm, nøytrale..koster rundt 149-200,-, som man kan "sprite" opp med litt fint tilbehør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...