Gå til innhold

Kjole som er tettsittende over magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det " lov" å gå i som overvektig. Strammer over bomma er vel mer korrekt å si da hehe.

Magen står ikke lenger ut en puppene mine, men har en stor mage og kjolen er stram over magen selv med hold inn strømper.

Har jeg " lov" som overvektig å gå med den på 17 mai?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke forbudt. Men det er ikke "lov" nei. Er magen fast og uten valker er det noe annet, selv om den er stor, da kan det være greit nok.

Skrevet

Det kommer vel litt an på hvordan den ser ut?

Har du en flott timeglassfigur med smal midje og ganske flat mage kan du fint gå i en litt stram kjole selv om du bruker str 42/44, det kan være kjempeflott.

Men har du en "deigete" stor mage er det virkelig mindre pent, da ville jeg valgt noe annet.

Skrevet

Er det " lov" å gå i som overvektig. Strammer over bomma er vel mer korrekt å si da hehe.

Magen står ikke lenger ut en puppene mine, men har en stor mage og kjolen er stram over magen selv med hold inn strømper.

Har jeg " lov" som overvektig å gå med den på 17 mai?

Føler du deg vel og fin i den kjolen? da er det lov :) kanskje du kan sette på et belte eller noe for å fremheve midjen din?

Skrevet

Magen blir fast og uten valker med nok hold in tøy, så den vil ikke vises som deigete. Midjen min er svært høy så jeg er redd belte fremhever magen isteden for midjen.

Kjolen er kjempefin og jeg liker den godt. Føler meg både vel og fin i den selv om de er str 46.

Vil gjerne ha flere innspill:)

Skrevet

Men da tar du den. Det er slik tettsittende valkefremhevere som ikke er "lov".

Skrevet

Var i dyreparken i går og møtte på en dame i en kjole som var sydd i et tynt tynt stoff og hun hadde en stringtruse under. Kunne telle en håndfull valker nedover midjen bakfra, forfra disset det rene sambatakten i magen når hun gikk. Puppene hang løst nede i navlehøyde. Det var skikkelig grimt altså!

Men får du på deg skikkelig hold-in undertøy, retter ryggen og tar på en kjole som er i et litt tykkere stoff og ikke gjennomsiktig er det helt greit!

La speilet ditt fortelle om det er greit. Sånn som du legger det frem høres det helt greit ut :)

Skrevet

elsk formene dine og bruk kjolen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...