Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 igjen.. :/ Hun er som regel tør men har ofte hatt uheld i det siste.. Hvordan skal jeg rengjøre madrassen? (Og ja, skal kjøpe tisselaken snart )
Mrs. Bouquet Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Jeg tok madrassa ut av trekket, skar den i to og vaskte hver del i vaskemaskinen. Det tok noen dager før den var helt tørr. Kjøpte så ny fordi en uttisset madrass uansett ikke blir særlig delikat. Så kjøpte jeg to tisselaken og to overmadrasser. Nå vasker jeg stort sett bare overmadrassen, bare av og til har det kommet helt til tisselakenet.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Har tatt trekket av madrassen og vasket i maskinen, selve madrassen har jeg tatt ut på verandaen og skrubbet med grønnsåpevann og spylt med vannslangen... Men har skjedd bare en gang da, jeg har tisselaken i hele sengens lengde under overmadrassen helt til de er ganske store (kan jo skje uhell, at de spyr i senga osv helt til de er 6-8 år gamle).
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Kan jeg spørre hvor dere kjøper tisselaken i hele sengens lengde? Ikke HI.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Tror de fleste butikker som selger sengetøy selger tisselaken metervis
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Har billigeste skumgunmimadrass fir ikea, uten trekk på. Lufter madrassa, setter den opp, og vasker ikke noenting. Lukter ikke tiss og er ikke ille.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Å la tiss tørke i madrassen er ille i seg selv, lukt eller ei.
Gjøkeredet③ Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Jeg bruker disse under vanlig laken: http://www.apotek1.no/produkter/attends-cover-dri-80x90cm-30pk-914096p Syntes tisselaken er helt grusomme, klamme og ekle. Men det er jo min erfaring
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 13. mai 2012 #11 Skrevet 13. mai 2012 Jr synes og tisselaken er pyton å ligge på, men nå har vi kjøpt sånn tynn overmadrass på jysk, heter vel egentlig madrassbeskytter, som vi legger over tisselakenet, og da merkes det ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå