Gå til innhold

hvordan slutte å "deppe"? 3.dagen nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i tre dager grått over en fyr som mener det er umulig at det kan bli noe i mellom meg og han, uansett han har gitt meg beskjed om det tidligere, at det kunne gå.. og gitt meg blanda følelser... Jeg derimot tror at det kan gå.. jeg er så lei av tårer, føler meg som noe en kan bruke da en er ensom, men ikke er noe utenom...

Har heller ikke svart han siden fredag, og det er stille fra hans side og, mulih fordi han venter på svar fra meg...

Jeg har så vondt, det stikker virkelig og søvn ble virkelig oppskrytt i helga.. :\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg ut i hagen og grav i jorden. Beste terapi i verden. Hugg ved, så du får brukt energi, ta deg en skogtur og luft vettet!

Skrevet

Ta sorgen nå, og gå videre i livet! Ikke la denne mannen ta fra deg fra deg muligheten til å ha et bra liv. Hadde han ville hatt deg, så hadde han fått det til nå. Ikke bruk mer tid på noen som behandler deg slik.

Skrevet

Jo.. men har så lyst at han skal forandre på det han da, at vi kan prøve..

Han sier at han håper at vi fortsatt kan være venner, men jeg vil ha det sånn som før, sove på armen og slik, noe som ikke skjer nå lengre fordi han vil unngå at jeg sikker får fler følelser eller sterkere..

Jeg vil så gjerne, og det sprer meg så...

Gjest yrild
Skrevet

Drit i ham og gjør noe godt for deg :-) Det beste jeg vet om er skravletur i skogen med en god venninne, evt også alene. Det å gå hjelper meg til å sortere tankene og gjør at det triste blir satt litt i perspektiv.

Hvis han ikke vil så er det værste du kan gjøre å klenge deg fast... slipp ham helt løs og lev ditt eget liv. Ikke vær venn med ham heller!

Skrevet

Høres sikkert helt tullete ut men vil heller ikke miste han som venn, uansett han har såra meg. Men jeg klarer heller ikke late som om ingenting har skjedd..

Kunne det vært lurt og svart han nestegang han tar kontakt, og reise til han og prate om hva som er så "vanskelig" eller i det heletatt bare prate om det? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, så derfor spørr jeg om råd..

Skrevet

Det som er så bra er at om 10 år er alt ting glemt :)

Skrevet

Kom deg videre! Han vil ikke ha et forhold, kast ikke bort tiden på han. Gjør hyggelige ting, plei deg selv og finn heller en som er sikker på sine følelser, en som vil ha deg. Vennskap er bare aktuelt for at du har et lite håp, ikke sant ? Umulig når bare en av dere har følelser. Som en over sider, ta sorgen nå, ikke hal det ut. Tøft, men til ditt eget beste. Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...