Gå til innhold

For en herlig søndag :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

La gull halv åtte, inn for å gi smokk ti over halv og vips var han i drømmeland resten av natten :)

Jeg fikk gjort alt jeg skulle ha gjort i går og sitter å er stolt :)

 

Våknet i dag halv åtte, og tenkte; Jippi! Jeg er straks ferdig MED utdanningen.

 

Kaffekoppen er fylt opp og gull sover sin første dupp. Nå er det søndag :) :) :)

 

Skal gjøre klart til en gåtur etterpå så er dagen på topp :)

 

Ha en solrik søndag :) :) :)

Endret av kaklemor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig! Her har vi også fått sove hele natten. Riktig nok var legginga tung, men han søt fra 20.30 til 6.30 og det er nok til at min søndag også er helt herlig. Selv om det sner og blåser. Mannen har nettopp overrasket meg med å si at vi skal kjøre søndagstur til plantasjen for å kjøpe en blomst til meg. Jeg kan ikke klage på noe i dag. :)

Skrevet

Så koselig av din mann da :)

 

Ha en flott dag videre :-)

Skrevet

Ja det er rett og slett en nydelig dag! Lillemann har hatt 2. natta hvor han har sovet fra 1900-0400, og han var klar for dagen 0730. Kaffen er på bordet, og jeg skal også gå ut på tur etterpå :) skal gå med ei venninne, og det er så kos og tusle og skravle oss ihjel ;)

Ha en herlig søndag, dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...