Musemorbr / Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har fått et par flotte sko i gave. Pene, men hverdagslige. De er åpen i tåa, men ellers lukka og går høyt opp på ankelen. Laget av pent, men solid, sort tøy. Altså noe jeg vil bruke til bukser, og gjerne når det ikke er for varmt ute. Sånn som nå, når vi har 3 grader og tidvis sludd, kan jeg tenke meg å bruke dem. Men, og det er det store spørsmålet, er det kjempefeil å ha sokker eller strømper i sko med åpen tå? Klarer liksom ikke tanken på å ikke ha sokker i de skoene. Det er heller ikke noe behagelig å ha de på uten, og jeg vil så gjerne bruke de. Jeg har så liten peiling på moteregler. Hva sier motefolket?
Musemorbr / Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2012 Æsj det var det jeg fryktet. Da får jeg ikke brukt dem. De er for grove, tykke og varme til å gå uten sokker i. Dusteskomote å lage slike sko med en bitteliten tå åpning på tuppen.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Høres ikke ut som en pen sko... "Grove, tykke med åpen tå?"
Musemorbr / Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2012 Nei kanskje ikke. Heldigvis er det viktigste ikke hvordan de høres ut, men hvordan de ser ut.
Light of my life Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Til nød helt gjennomsiktige strømper, men ikke sokker.
Edelweis Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Det jeg har sett i motebladene er jo at mange bruker strømper/sokker under slike sko. gjerne som går litt oppover leggene også, helst i beige farge.. men fint er det vel ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå