Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Ser etter en rolig romantisk helst ikke "oppbrukt" låt....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 ikke helt rolig, men; Lady Antebellum - Run to You Jadde - Living to Love You Kesha - Your Love is My Drug Bryan Adams - have you ever really loved a woman LeAnn Rimes - But I do love you Taylor Swift - Mine
maimora Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Mulig den er oppbrukt...vi hadde hellbillies med den fineste eg veit.
Musemorbr / Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Jeg er veldig gammeldags av meg, så her er det "it had to be you" og det er vel en du garantert ser på som oppbrukt. Mitt råd til deg er å finne en som sier deg noe. En som når du hører den, får deg til å tenke at det er akkurat sånn dere har det, eller sånn dere føler. Det er det som gjør det romantisk. Det bør være en sang som vil få deg til å smile når du resten av livet opplever at den spilles noe sted.
AdrenaLine Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Her hadde vi Sønnavindsvalsen med Rita Eriksen. Men den går fort så ble wienervals. Ellers har man jo Come Away With Me med Norah Jones som er rolig og nydelig. Den er i valsetakt.
Soon to be mum Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Jeg og min mann danset til Hur jag fick dig at elska mig av Kent. Kent er det bandet som vi har oppdaget sammen, så for oss har det også en spesiell betydning sånn sett.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Jeg synes det er koselig at man har et tilknytning til sangen, eller til bandet som spiller sangen jeg da. Nå er ikke vi gift, men sangen er bestemt til den dagen vi skal gifte oss. Vi møttes på konsert, og en rolig sang av dette bandet skal spilles da. Det kan faktisk hende at vi får selve bandet til å spille sangen også, da det ene medlemmet er halvbroren til tanta mi. Altså min far sin søster. Samme mor, forskjellige fedre. Det hadde vært drømmen. Men jeg har ikke fått mannen til å være enig med når vi skal gifte oss enda. Jeg vil gifte meg neste sommer, men han sier at vi kan vente litt lenger. økonomiske årsaker. så vi sparer:D
sisseljenta Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Tim Christensen- Right next to the right one. Utrolig fin : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå