Gjest stårma Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Hvor bestiller dere navnelapper til å feste på klær/ting? Har google det og finnes så enormt mange leverandører. Noen som har noen å anbefale? Vil ha noe lettvint som gjerne bare kan klistres på, orker ikke begynne å sy på lappene.
Gjest Filifjonka Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 www.navnelapper.no bruker jeg. De er solide og gode. Jeg bruker stryk-på-lappene til klær og klistrelapper til matbokser og slikt. De tåler oppvaskmaskin og alt. Jeg vet ikke om klistrelapper er lurt til klær.Har du vurdert navnestempel i stedet? Det er mange som skryter av det.Jeg har ikke prøvd.
Fire småtroll Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Hvorfor ikke bare kjøpe en tøymerketusj i bokhandelen? Skriver bare fornavnet på ungene i enten navnelappen som de fleste barneklær har påsydd eller på vaskelappen. Har aldri mistet så mye som en t-skjorte i barnehage eller skole.
lille sprelle Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Bruker også navnelapper.no. Bruker en del sprittusj også. Det er greit å merke alt av sokker og undertøy og da er ikke strykepålapper noe jeg bruker. Fordelene med lapper er at også tlf. nr kommer frem. Kjipt om barnet mister en vott eller en lue utenfor barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå