missis Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg ble på fredag sykmeldt i 2 uker, på grunn av forhold på jobb som gjorde til at jeg gikk rett i kjelleren psykisk. problemet er at jeg har eksamen på mandag, jeg har burkt hele våren på å lese og er godt forbredt. Men kan jeg ta den når jeg er sykmeldt? Jeg får jo ikke snakket med nav før den starter. Noen som vet regler for dette?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Skal du ta eksamen mens du er sykemeldt så må du ta fri fra sykemeldingen. Eksamen regnes på lik linje mes jobb
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har avtalt at jeg skal ha fri fra jobb den dagen. hvordan tar man fri fra sykmeldingen? Litt usikker. Snakk med NAV om det
Nyttårs barn Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Fortell Nav i etterkant at du har tatt eksamen så må de vel komme frem til en levelig løsning.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Du kan jo være sykemeldt fra kun ett arbeidsforhold dersom du har flere arbeidsgivere. Legen min sa at det ikke var noe problem at jeg studerte deltid selv om jeg var sm pga forhold på jobb, tok eksamen gjorde jeg også uten problem
missis Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2012 takk for alle svar. jeg må nesten bare ta eksamen å snakke med nav om dette etter på. Kan vel sikkert argumentere at det hjelper meg å slippe å tenke på at jeg må utsette eksamen oppi alt det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå