Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg og samboer skal flytte fra hverandre, veldig veldig snart. I helgen er vi i konfirmasjon til hans familie siden vi takket ja før det ble slutt. Nå sitter jeg her da, i en annen by, med hans familie og han reiser til sine venner mens jeg sitter med den kleine stemningen med familien hans pga situasjonen. Synes det er ordentlig dårlig gjort av han. Han mener jeg nekter han å finne på noe, noe jeg ikke gjør, men jeg har sagt han han kan vise respekt ved å ikke date noen andre før vi i det minste har flyttet fra hverandre. Hadde vi enda vært sammen, hadde han spurt om jeg ville være med. Føler meg så utrolig dum her jeg sitter!! *lufte lufte*
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Men hvorfor bor du hos hans familie nå da? Har du ingen andre du kan være hos, eller ta inn på hotell?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 men hvorfor er da dersom det er konfirmasjon i hans familie og det er slutt mellom dere? Han kunne vel reist alene og alle hadde vel skjønt hvorfor du ikke kom til tross for at dere tidligere hadde sagt at dere kom sammen?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Jeg sa nettopp dette, men han mente jeg skulle bli med siden vi allerede hadde sagt ja. Så lar han meg likevel sitte her. Defor blir jeg frustrert. Hotell kan jeg bare glemme, da må jeg be han om penger til det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå