verdens heldigste mamma Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg får ikke sove, og er helt utslitt nå! Trenger desperat litt hvile for å klare jobb og to små i tillegg til den lille i magen. Noen som vet om noe jeg kan ta?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Jeg tipper du ikke kan få sovemedisiner, men at du kan få noe som hjelper deg med å sovne likevel. Feks fikk jeg noe som er en gammel allergipille for å bli mindre kvalm og de medisinene ble jeg veldig trøtt av. Iflg anbefalingen til legen skulle jeg ta 1-4stk på kvelden etter behovet. Tok jeg en hjalpt det lite mot kvalmen, tok jeg to hjalp det en del og jeg ble bare litt ekstra trøtt, tok jeg tre var jeg egentlig ikke kvalm, men jeg orket ikke å gjøre noe annet enn å sove heller...
Mamma i vinden Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Spør legen. Jeg lå på sykehuset 9 dager under svangerskapet. Der fikk jeg sovetabletter som gjør det enklere å sovne, men de virker ikke så lenge. Kanskje 3-4 timer. Takket nei lenge, men til slutt var jeg helt utslitt og sa ja takk. Fikk ihvertfall sovet litt.
Musemora Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Jeg fikk apodorm 5 mg mot slutten. Tok det i 3 dager for å snu trenden med ikke å få sove. Gikk bra resten av sv skapet. Jeg fikk det av gynekologen min.
babysyk_74 Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Jeg tipper du ikke kan få sovemedisiner, men at du kan få noe som hjelper deg med å sovne likevel. Feks fikk jeg noe som er en gammel allergipille for å bli mindre kvalm og de medisinene ble jeg veldig trøtt av. Iflg anbefalingen til legen skulle jeg ta 1-4stk på kvelden etter behovet. Tok jeg en hjalpt det lite mot kvalmen, tok jeg to hjalp det en del og jeg ble bare litt ekstra trøtt, tok jeg tre var jeg egentlig ikke kvalm, men jeg orket ikke å gjøre noe annet enn å sove heller... tipper det var var vallergan...den kan manbli veldig hangover av dagen etter.Men den virker ikke likt på alle.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Jeg tipper du ikke kan få sovemedisiner, men at du kan få noe som hjelper deg med å sovne likevel. Feks fikk jeg noe som er en gammel allergipille for å bli mindre kvalm og de medisinene ble jeg veldig trøtt av. Iflg anbefalingen til legen skulle jeg ta 1-4stk på kvelden etter behovet. Tok jeg en hjalpt det lite mot kvalmen, tok jeg to hjalp det en del og jeg ble bare litt ekstra trøtt, tok jeg tre var jeg egentlig ikke kvalm, men jeg orket ikke å gjøre noe annet enn å sove heller... tipper det var var vallergan...den kan manbli veldig hangover av dagen etter.Men den virker ikke likt på alle. Nei, det var ikke vallergan Den het noe på P, men husker ikke hva...
verdens heldigste mamma Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2012 Takk for alle svar! Skal på kontroll på mandag og er nå mer optimistisk med tanke på å kunne få noe som kan hjelpe meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå