Gjest Hemmeliganonym Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Hvordan kan jeg egentlig bli god i senga? Jeg er like dårlig i senga som en gammel dass! Trenger tips og råd. HJELP! :-P
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Det tror jeg ikke noe på Alle kan være gode i senga med riktig partner og riktig innstilling. Du har jo tydeligvis klart å bli gravid, så så alt for ille kan det ikke være. Et lite tips: Hvis du tror du er en dronning, så er du en dronning
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Vi har vært gift en stund og vet hva han liker, men jeg klarer ikke bli flink. Ender med at han havner på toppen og sånn har det vært i alle år. VIL BLI FLINK!
Tigerpote Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 Hva mener du egentlig med det da? Du klarer ikke å ronke, suge, kysse, ri? Det tror jeg ikke noe på
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 Haha. Når jeg først er igang med å fortelle kan jeg jo si at jeg klarer jo å runke og ri osv. Føler meg fortsatt litt baktung etter fødselen da :-P Jeg er skikkelig dårlig på stillinger. Klarer ingen spesielle og mange ganger føler jeg at jeg nesten tisser på meg i enkelte stillinger :-P
Tigerpote Skrevet 12. mai 2012 #10 Skrevet 12. mai 2012 Hvis du får trykk på blæren er jo det vanlig, men du tisser ikke på deg, det kjennes bare sånn ut Og noen liker wetsex da, HVIS du mot formodning skulle skvett litt hehe... Jeg tror ikke det er noe i veien med hva du gjør, men hva du tenker om deg selv..
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 Får prøve å slippe løs selvom det føles slik da og håpe det beste :-P Dere må tro jeg har drikki når jeg sitter og skriver sånn, men jeg er klinkendes edru. Bare litt frustrert :-P
Tigerpote Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 Hm, alle kan jo føle seg usikre, spesielt med en ny partner, men du er jo gift. Hva er det konkret du føler at du ikke mestrer? Får du vondt, har du dårlig kondis eller er det kun det at du føler at du tisser på deg?
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 12. mai 2012 #13 Skrevet 12. mai 2012 Hmm ... Alle tre egentlig. Fikk ikke vondt idag da, men hender jeg får ganske vondt. Alltid hatt det sånn og har vært hos legen med det mange ganger, men bare fått beskjed om å varme opp skikkelig -.- Hjelper ikke det npr vi har prøvd
OssTre<3 Skrevet 12. mai 2012 #14 Skrevet 12. mai 2012 Dersom du har det ubehagelig under sex så tror jeg ikke det kommer til og bli godt uansett, for da klarer du ikke slappe av... Om dere har prøvd med god oppvarming, godt med glidemiddel osv. Ville kanskje snakket med legen igjenn, ev. fått en henvisning eller fått en time hos en som har litt mer greie på det område. Alle fortjener å føle seg som en dronning i sengen Og derav får man fantastisk sex og ett godt liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå