Gå til innhold

Tips til gjennomføring av privat navnefest!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en privat navnefest for den lille jenta vår :D Vil gjerne ha tips og idder til hvordan det kan gjøres! Alt fra pynt, musikk, dikt, mat etc til hvem man inviterer, lokale,gave ønsker osv ;) på forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamma til 1+spire2012<3
Skrevet

Nå har ikke vi hatt navnefest til frøkna vår, men festen er jo ikke forskjellig sånn sett fra dåp.

 

Pynt, ganske enkelt "jentefarger", ville gjort pyntingen ganske enkel også, og kanksje med noen friske blomster.

 

Vi hadde ikke musikk eller dikt (sparer det til konfirmasjon, for det er jo sånn sett ikke noe ungen vil huske).

 

Til mat hadde vi spekemat (karbonader, medisterkaker, spekeskinke, eggerøre, osv.) og brus/vann/saft til drikke.

Kaker var pavlova, sjokoladekake, marsipankake, ostekake og cupcakes.

 

Vi inviterte hele familien på begge sider (foreldre, søsken, nevler/nieser, besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn til meg og sambo). Vi ble litt over 40 stk så måtte jo leie lokale deretter, men de fleste lokaler som leies ut har jo plass til rundt 100 stk.

 

Gaveønsker kan jo være alt fra penger, sølvskjeer, bøker, smykker, smykkeskrin, og ellers alt ungen måtte trenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...